3488
Sök

Volvo 745 -91 Byta kylare

88 Inlägg
22 maj 2009
Trådstartare
Hejsan!
Jag har precis köpt en 745a å när jag kom hem märkte jag att kylaren läkte.
Skulle fråga om en kylare från en volvo 245 års modd -87 passar eller måste jag köpa ny?

Tack på förhand

Limpan

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
22 maj 2009
den passar:)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

876 Inlägg
22 maj 2009
den passar kolla bara att den är från en manuell om det är det du har eller tvärtom för det som skiljer sig är att från aut har du kylning till autlådan om du har manuell och ska använda en kylare från en aut får du plugga hålen till olje kylningen smile lycka till

88 Inlägg
22 maj 2009
Trådstartare
volvoperfomanceclub skrev:
den passar kolla bara att den är från en manuell om det är det du har eller tvärtom för det som skiljer sig är att från aut har du kylning till autlådan om du har manuell och ska använda en kylare från en aut får du plugga hålen till olje kylningen smile lycka till

Aha, där ser man:)
Man lär sig något nytt varje dag:P men tack så mycket för det oerhört snabba svaret

Limpan

876 Inlägg
22 maj 2009
Puff_Daddy skrev:

Aha, där ser man:)
Man lär sig något nytt varje dag:P men tack så mycket för det oerhört snabba svaret

Sannt smile ut och byt med dig nu;)

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
22 maj 2009
och har tex din bil ac måste du ta kylaren från en som haft ac hade tydligen väldigt betydelse när man beställde ny från volvo:S

876 Inlägg
22 maj 2009
MrEricsson skrev:
och har tex din bil ac måste du ta kylaren från en som haft ac hade tydligen väldigt betydelse när man beställde ny från volvo:S

Det är ju en helt annan  kylare till ac Dvs inte smma hmm:/smile

88 Inlägg
22 maj 2009
Trådstartare
MrEricsson skrev:

Det är ju en helt annan  kylare till ac Dvs inte smma hmm:/smile

tur att man inte har ac då:D

Limpan

Sök