3310
Sök

Angående Helsinborgs Stripparna

44 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
Hej, idag var det fullt med poliser i ättekulla, har hört att alla som kör in där ska få böter för "olaga intrång" och felparkering, men polisen kan väl inte ge en parkerings böter utan det är väl bara parkerings vakterna. Är det någon som vet om racen kommer fortsätta???

här är en artikel om racen på väla http://hd.se/skane/2009/04/13/haardare- … -bukt-med/

we love the speed, we love the power.... we love the seconds near the death

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
24 maj 2009
Samin, polisen får ge pakeringböter. Här uppe i Landskrona fick jag värsta chocken när jag såg att det va Polisen som åker runt å lappar folk! ( kmr från Malmö egentligen )

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
24 maj 2009
- Vi lyckas kanske få fast en eller två för fortkörning. Men när vi ställer upp våra hastighetskameror eller laser då försvinner bilarna.

Vad tror han, att vi sa köra då? tongue hahahaha....!!!!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

44 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
emijl skrev:
Samin, polisen får ge pakeringböter. Här uppe i Landskrona fick jag värsta chocken när jag såg att det va Polisen som åker runt å lappar folk! ( kmr från Malmö egentligen )

Det är nog första gången jag hör det hahahaha

emijl skrev:
- Vi lyckas kanske få fast en eller två för fortkörning. Men när vi ställer upp våra hastighetskameror eller laser då försvinner bilarna.

Vad tror han, att vi sa köra då? tongue hahahaha....!!!!

HAHAHAHAHAHA big_smile

we love the speed, we love the power.... we love the seconds near the death

428 Inlägg
24 maj 2009
Jag var också där idag. och brukar vara där. Men har aldrig varit med om att någon bil fått böter pga parkering osv. Dom är i så fall gladare för att sätta dig på flygande besiktning m.m. så det är nog det man ska ackta sig för. Eller att dom smyger sig på en i slutet av sträckan wink

251 Inlägg
24 maj 2009
samin skrev:
Hej, idag var det fullt med poliser i ättekulla, har hört att alla som kör in där ska få böter för "olaga intrång" och felparkering, men polisen kan väl inte ge en parkerings böter utan det är väl bara parkerings vakterna. Är det någon som vet om racen kommer fortsätta???

här är en artikel om racen på väla http://hd.se/skane/2009/04/13/haardare- … -bukt-med/

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH jag dör ASG:P

-Om man hittar lösningar på en plats så flyttar väl tävlingarna någon annanstans?

– Ja, men det finns knappt några lämpliga ställen kvar i Helsingborg, säger Sven Holgersson.

Amen herregud:P så svårt är det inte och hitta något nytt eller vad säger ni? Halva Hgb + lite utanför är industri... polisen leker så jäkla smarta men men finns streetracers som är MYCKET smartare än dom.. eller hur?big_smile
Senast redigerat av HoNkken (24 maj 2009)

3 390 Inlägg
24 maj 2009
Hur många gånger måste vi citera reglerna ?

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök