Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Okej låter fint, nån mer som vet nått om tex hållbarhet och körning i regn? Ska givetvis inte åka i regn med dem mycket men det kan ju bli så om man är påväg hem från nått evenemang eller så..
pirelli p zero tillhör de dyrare mellanklass däcken på marknaden. man får vad man betalar för. har du pirelli p zero så behöver du inte ens tänka på regn etc. de som bör tänka på körning i regn är de som satsar på billiga regummerade samt nankang däck och kör i höga farter. kör lugnt och du klarar dig
pirelli p zero tillhör de dyrare mellanklass däcken på marknaden. man får vad man betalar för. har du pirelli p zero så behöver du inte ens tänka på regn etc. de som bör tänka på körning i regn är de som satsar på billiga regummerade samt nankang däck och kör i höga farter. kör lugnt och du klarar dig
Pirelli P Zero C är ett "R" däck..ej att föväxla med vanliga Pirelli P Zero...
Jag hade det på min bil både fram och bak. Min erfarenhet är att när de åldras blir de stenhårda med diverse bi-värkningar. Bytte framdäcken förra året även fast mönstret nästan såg nytt ut. Bytte till Michelin Pilot Sport som nästan ligger i samma prisklass och är hur nöjd som helst med dem.
Hörde mig för mycket innan och Pirelli verkar inte vara speciellt populära på däcksverkstäderna.
ja har haft Pirelli P Zero på en av mina bilar å det kan ja starkt rekommendera.
Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...