de finns ingen mer än du själv som kan hjälpa dig. den dan du gillar det, så kommer du aldrig ångra det. låt ingen annan bestämma nått du är osäker på!
Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Om jag va du så skulle jag ta bort dom röda strecken runt det svarta, och så gillade jag inte riktigt det på sidorna. Men annars kan det nog bli rätt bra så!
Om jag va du så skulle jag ta bort dom röda strecken runt det svarta, och så gillade jag inte riktigt det på sidorna. Men annars kan det nog bli rätt bra så!
Okej jag har tänkt fram en ny ide hehe är fortfarande på jobbet så jag har bara Paint här.. haha!
Men ni får i alla fall en inblick på hur det kan se ut.. säg vad ni tycker.
Alltså svart överdel (även svart baklucka+svart motorhuv) Liten röd detalj-linje (som gti fronten har)
Jag skulle nog haft en ljus/vit grund och lagt ett par stilrena linjer över huv/tak och längs sidorna. Hittade inte riktigt vad jag menade men åt detta hållet:
Jag skulle nog haft en ljus/vit grund och lagt ett par stilrena linjer över huv/tak och längs sidorna. Hittade inte riktigt vad jag menade men åt detta hållet:
Okej jag har tänkt fram en ny ide hehe är fortfarande på jobbet så jag har bara Paint här.. haha!
Alltså svart överdel (även svart baklucka+svart motorhuv) Liten röd detalj-linje (som gti fronten har)
Tycker första alternativet så riktigt ballt ut. Men ta någon mörkare röd, typ vinröd kanske? Du ska väl inte stå på ramberget och lacka
Hehe okej, den verkar rätt schysst den första faktiskt. Jag e helt snurrig, så vi får se hur det hela slutar.
Ska nog inte stå på ramberget förhoppningsvis inte.. b.t.w. det är jag "AstraClub" som ringde dig för ett bra tag sen ang. ljudet i bilen (du kanske minns?).
Har dock fixat det nu så det är löst.
Om någon har några fler ideér så vore det super. Ni kan väl kanske lägga upp en länk på en bil här? Uppskattas.. eftersom jag måste bestämma mig senast idag.