4118
Sök

Blåst på trim chip ?

40 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
hej någon som vet vad det är för företag (rs tuning) som säljes massa chip på blocket och har beställt men aldrig kommer saker ?

1 050 Inlägg
28 maj 2009
Har du försökt att kontakta företaget? kan ju ev,ha blivit något missförstånd.
Kan även vara posten som fibblar runt med pkt. big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

DFFL
9 020 Inlägg
28 maj 2009
Har du betalat?
Annars så har du inte blivit blåst.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

40 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
ja tyvär har jag ju de dumt nog ringer man han är de upp taget och men han svara om andra ringer så något skumt är de sad

865 Inlägg
28 maj 2009
ring med en annan telefon då

1 050 Inlägg
28 maj 2009
Till TS vilket företag handlar det om? finns visst flera att välja på. (länka gärna)
Förklara gärna hur hela affären har gått till, när beställde du chipset, vad kom ni överens om.
Har du någon gång fått kontakt med säljaren efter köpet? vad sades då?
Har du förskottsbetalat för chipet, har du fått ta emot Kolli ID nummer på försändelsen?

40 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
har provat de en jag känner ringde han då svara och sa att sakerna fanns kvar fast dom var skickade enligt han till mig. men ringer man inte upp om någon har ringt en en gång om dagen i en VECKA

40 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
betalade i måndags skulle få ett kolli nummer på kvällen först var han inte hemma så jag kunde inte få de då sen sluta han och svara visst inte mer än ett par tusen men suger ändå söker man på trim till bmw på blocket får man upp de där

865 Inlägg
28 maj 2009
men hur länge sen var det?

40 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
en vecka sen

1 050 Inlägg
28 maj 2009
peter850r skrev:
betalade i måndags skulle få ett kolli nummer på kvällen först var han inte hemma så jag kunde inte få de då sen sluta han och svara visst inte mer än ett par tusen men suger ändå söker man på trim till bmw på blocket får man upp de där

Tror att han kanske upplever Dig som lite för ivrig wink kanske just därför han drar ut på leveransen.
Annars får man nog normalt räkna med en veckas leveranstid. Det är ju bara Torsdag idag big_smile

Edit: För det var väl inte på Måndagen förra veckan du beställde chipet? iså fall är det ju katastrofläge big_smile
Senast redigerat av E-30 (28 maj 2009)

40 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
nja är kanske så men de tar en dag eller rättare sagt en natt med posten innan de är framme men får se om de kommer något inte så mycket och göra annars. tänkte bara kolla om de kanske fanns någon annan som handlat där
Senast redigerat av peter850r (28 maj 2009)

DFFL
9 020 Inlägg
28 maj 2009
VA?

Du betalade i måndags och som jag förstår så har du betalat i förskott.
Har jag rätt så långt?

Anta att det tar ÅTMINSTONE en dag för överföringen att komma fram till honom, då är vi framme på tisdag.

Men han kanske har ett annat jobb på dagen och har inte sett att pengarna varit framme förrän posten hade stängt så han skickade igår, Onsdag.

Idag så kanske chippet ligger på posten och du får det imorgon.

Så innan du baktalar någon (Som inte gjort något annat fel än varit upptagen änsålänge) så borde du låta det gå ett litet tag.
Under tiden så kan du lära dig var punkter ska sitta och radbryten ska göras.

EDIT:
Eller har jag fel?
Senast redigerat av FireTraXX (28 maj 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

40 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
mina pengar var hos han i måndag går över en dag enligt baken.
men visst är kanske lite ivrig

1 050 Inlägg
28 maj 2009
peter850r skrev:
mina pengar var hos han i måndag går över en dag enligt baken.
men visst är kanske lite ivrig

Man blir lätt ivrig när man beställt något nytt spännande att montera på bilen, förväntningarna är höga och tiden verkar stå stilla big_smile man sitter där som en hök & vaktar vid brevlådan..big_smile lol

40 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
jo de är sant alltid kul med nya saker

Saaboholic
3 129 Inlägg
28 maj 2009
FireTraXX skrev:
VA?

Du betalade i måndags och som jag förstår så har du betalat i förskott.
Har jag rätt så långt?

Anta att det tar ÅTMINSTONE en dag för överföringen att komma fram till honom, då är vi framme på tisdag.

Men han kanske har ett annat jobb på dagen och har inte sett att pengarna varit framme förrän posten hade stängt så han skickade igår, Onsdag.

Idag så kanske chippet ligger på posten och du får det imorgon.

Så innan du baktalar någon (Som inte gjort något annat fel än varit upptagen änsålänge) så borde du låta det gå ett litet tag.
Under tiden så kan du lära dig var punkter ska sitta och radbryten ska göras.

EDIT:
Eller har jag fel?

Kunde inte sagt det bättre själv.

"Liberty of thought is the life of the soul"

Sök