2249
Sök

Feedback ang köp/sälj/bytmarknad

915 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
Jag söker lite feedback till mitt senaste projekt som är en köp/sälj men framförallt bytmarknadsplats.
Det är nog fler än jag som stör mig enormt på Blocket, enkla saker som "visningar" på en annons eller betyg på säljaren som Ebay har.

Grundidéen är en marknadsplats för motorintresserade som vill byta saker, tex om man behöver en större turbo så är det ganska smidigt om alla kan mötas på en plats istället för att man ska behöva annonsera på 14olika forum för 14 olika bilmärken. Att annonsera detta på Blocket ger ofta inte resultat plus att det kostar massor med pengar.

Första versionen kommer troligtvis inte bli jätteavancerad, efterfrågan får styra.

Vad tycker ni om nuvarande annonstjänser, vad är bra, vad saknas, vad skulle du önska av en marknadsplats?

Sveriges bästa pris på Speedparts?
www.Tuning-import.com

12 086 Inlägg
28 maj 2009
Vi har ju redan tradera men en annonssida för endast motorrelaterade saker vore rätt nice.
Feedbacksystemen hos ebay är kanon, de är ju de man går efter tongue

Administratör
11 911 Inlägg
28 maj 2009
Prova www.wn.se

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

www.LynxTalk.se
420 Inlägg
28 maj 2009
Tycker det låter som en bra ide! Hade varit toppen med en site sär man bara annonserar motorrelaterat! Typ: Bil, MC Snöskoter

Jag önskar mig en annonssite som delar upp fordonen lite bättre.

T.ex: Alla Audi på en plats. Som det är på blocket nu så kan man bara välja "bilar", sen fritextsöka.
Gäller även delar, där borde det finnas uppdelningar som: Väghållning, Motor & Växellåda, Kaross osv.
Hade blivit mycket enklare trors att det är små detaljer! Kanske bara jag som är petig, men men.

Skruvar hellre i skotrar!
www.LynxTalk.se -Sveriges största märkesforum för snöskotrar!

Forummoderator
10 576 Inlägg
28 maj 2009
RannerKing skrev:
Jag önskar mig en annonssite som delar upp fordonen lite bättre.

T.ex: Alla Audi på en plats. Som det är på blocket nu så kan man bara välja "bilar", sen fritextsöka.
Gäller även delar, där borde det finnas uppdelningar som: Väghållning, Motor & Växellåda, Kaross osv.
Hade blivit mycket enklare trors att det är små detaljer! Kanske bara jag som är petig, men men.

precis, vill man köpa en Bmw M3 så vill man inte se alla bilar med M3 speglar eller folk som vill byta sin bil mot en M3 tex...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök