3727
Sök

Efterlyser ställen som fyller på ACC.. :D

Firejennifer
26 maj 2009
Trådstartare
Måste antagligen felsöka och fylla på ACC, men vad finns det för bra och billiga ställen häromkring? Alingsås, Trollhättan, Göteborg, Kungälv... typ.. smile Det finns ett ställe i Alingsås som felsöker för 600 och fyller på för 1200, men jag tyckte det lät dyrt yikes Vet att det är dyrt med ACC men har allt hört att de finns folk som gör det betydligt billigare...

Ryktas om att det finns någon snubbe i gamlestan i göteborg som fixar sånt billigt? smile Nåååågon som vet? Nån måste ju veta yikes Alltid nån som känner nån som känner nån som.. ja ni vet. smile

Tack big_smile

Efterlyser även 10 st av mina bultar som försvann när jag bytte till sommardäck för några månadersen yikes haha!

Fotograf
253 Inlägg
26 maj 2009
I göteborg finns www.autokyl.se och www.herdberg.se

Känner inte till några priset dock men kika hos dem! smile

Fotar din bil i Göteborg. skicka pm!
Flickr - Mitt Fotoalbum

Firejennifer
26 maj 2009
Trådstartare
Laxxen skrev:
I göteborg finns www.autokyl.se och www.herdberg.se

Känner inte till några priset dock men kika hos dem! smile

Okej big_smile Japp, ska slå dom en signal och höra smile tackar! big_smile

473 Inlägg
26 maj 2009
du kan även söka på www.foretagsfakta.se

Firejennifer
27 maj 2009
Trådstartare
falmo skrev:
du kan även söka på www.foretagsfakta.se

aaah.. ska ta en titt där då smile

2 164 Inlägg
28 maj 2009
kolla på getängsbilservice i borås smile meca verkstad, jätte bra killar och tror att priserna är bra oxå! smile

"Life´s too short to drive a boring car"

född blåvit
624 Inlägg
28 maj 2009
Expertkyl, heter dom som ligger i gamlestan. 1000 spänn för att fylla på, 1 års garanti på fyllningen.
Men såklart om det läcker ut på 2 veckor och felsökningen säger vart felet ligger, så kostar ju den reparationen smile Dom har drive-in också för fyllning och snabb felsök.

http://expertkyl.se/
Senast redigerat av dabby (28 maj 2009)

124 Inlägg
DFFL
9 020 Inlägg
28 maj 2009
AC är ett slutet system (ska vara), så om det behövs fyllas på så har du en läcka.

Läckor är aldrig små alltid oavsett om det är en AC eller ett avloppsrör, de blir alltid större och större och släpper ut mer och mer.

Hade jag varit du så hade jag reparerat den och sen fyllt på.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Firejennifer
28 maj 2009
Trådstartare
tack för alla tips smile Ska kolla upp de en efter en wink

97 Inlägg
6 juni 2009
synd att det är en bit. kompisen provtrycker efter läckor och fyller för 500kr

lever mitt liv i bredställ omgiven av däckrök

Sök