3821
Sök

Hur gör man en cosmopolitan?

Skaune
11 juni 2009
Trådstartare
Söker efter ett bra recept på cosmopolitan, men hittar inget bra. många av sidorna jag söker på verkar inte funka för tillfället? tcksam för hjälp! smile

Lagerhjon
178 Inlägg
11 juni 2009
Denna sida verkar funka smile

http://drinkar.nu/d/cosmopolitan

På en Torsdag???

Skaune
11 juni 2009
Trådstartare
DanThor skrev:
Denna sida verkar funka smile

http://drinkar.nu/d/cosmopolitan

På en Torsdag???

nope, mem kanske på en fredag! wink men vad ät triple sec för nått?
Senast redigerat av Axor (11 juni 2009)

Lagerhjon
178 Inlägg
11 juni 2009
Hahahaha!! Ja det e ju bra att vara förberedd!! Triple Sec är väl en Apelsinlikör om jag inte missminner mig helt fel. Brukar vara bra att ha hemma i barskåpet då den är bra att ha i en del drinkar.

Skaune
11 juni 2009
Trådstartare
DanThor skrev:
Hahahaha!! Ja det e ju bra att vara förberedd!! Triple Sec är väl en Apelsinlikör om jag inte missminner mig helt fel. Brukar vara bra att ha hemma i barskåpet då den är bra att ha i en del drinkar.

brukart det vara apelsin likör? såg nått recept med contreu (eller hur de nu stavas)? Barskåp? hehe här hemma e de bara burköl och bag in box vettu, men tänkte att man får väl ta klivet in i finliret haha!

DFFL
9 020 Inlägg
11 juni 2009
Axor skrev:
DanThor skrev:

brukart det vara apelsin likör? såg nått recept med contreu (eller hur de nu stavas)? Barskåp? hehe här hemma e de bara burköl och bag in box vettu, men tänkte att man får väl ta klivet in i finliret haha!

Contreau smakar apelsin...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Skaune
11 juni 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Axor skrev:
DanThor skrev:

Contreau smakar apelsin...

najs då vet jag! smile

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
12 juni 2009
vad är det för fel på öl ?, annars skulle jag rekomodera min death metal shot en 6 eller 8a 50% absolut vodka o 50% jägermeister... only for the strong only for the hard !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Sök