3410
Sök

Bmw 320 e30 (M5)

24 Inlägg
16 juli 2006
Trådstartare
Hej på er alla. Jag har en Bmw 320 e30 från 1984, skulle ha börjat bygga Turbo motor för en cirka 60-70 tusen i vinter.. Men nu blir det inte så längre troligtvis.. Har andra Planer nu. Nu blir det kanske en m5 motor som ska i.. Tänkte köpa mig en m5 motor. Vet inte vilken bara, sägs att 3,6 är bättre, eller ja att den håller mycket längre.. Men jag tror att det blir en 3,8 blir ju mycket roligare då.

Eftersom man jobbar i sthlm och bor i Västmanland så går det ju inte så jäkla fort att bygga klart bilen..

Men den ska väll ut på Gatan om cirka 1 månad hoppas ja på.. Håller på och sätter ditt kjolpaketet nu. Kommer nog bli riktigt jäkla bra smile
Vll ha ut den snart.

Om det är nån som har ett par ruskigt snygga 17-18" Krom fälgar till Salu så mejla eller skriv en rad till mig. Måste köpa det så.

Det är bara att ställa frågar om ni vill det.
Ha det bra
Mvh // Matte

2 652 Inlägg
16 juli 2006
blir nog grymmare med m5 motor än turbo . fast de ultimata är ju m5 motor med TURBO big_smile

125 Inlägg
23 juli 2006
bra val.. turbo e ju sköj.. men det bilr nog bättre me M5 motor.. hållbarhet o helhet.. e sj inne på m5 motor smile... lycka till me byggandet

MVH /// Grundberg

Solfilmsmontör
947 Inlägg
23 juli 2006
bmw_z skrev:
blir nog grymmare med m5 motor än turbo . fast de ultimata är ju m5 motor med TURBO big_smile

Ja både och hade ju varit det bästa, men ta en sak i taget.

PS: Lycka till!
Senast redigerat av Kornz (23 juli 2006)

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

24 Inlägg
23 juli 2006
Trådstartare
Jooo tror att det blir Turbo sen också.. Men som sagt en sak i taget.. Man behöver ju inte ladda mycket alls då.. Duger ju att ställa upp den på 0,4-0,5 så blir det ju typ 500 hk med ett chip också.. wink

Mvh // Matte

608 Inlägg
23 juli 2006
åja blir nog grym med m5 motorn i den!

old volkswagens never die,they just get lower:D

Sök