2655
Sök

Färg på bromsoken??

Höst och kallt
325 Inlägg
13 juni 2009
Trådstartare
Hej vilken färg skulle  passa min audi....  sugen  o  måla  oken  framöver  ge   tips/   Thomas

7 278 Inlägg
13 juni 2009
Vad tycker du själv?
Det är ju din bil....
Röd är vanligast, passar väl till det mesta

945 Inlägg
13 juni 2009
Till silvriga bilar tycker jag  att gult är snyggt men som Brains sa så är rött vanligast.

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!

501 Inlägg
13 juni 2009
Kör på silver hade varit fint på din bil !

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Mannen myten legenden
179 Inlägg
13 juni 2009
var köper ja bra silverfärg för att måla oken? hammarlack?

wooooommm, pschii, wooooommmm

Soubee
13 juni 2009
Målade mina ok på audin svarta, tyckte jag blev bra.
Man kan ju köpa typ s-line dekaler på ebay mm, lacka oken svarta/röda (vilken färg man vill) sen klistra dit dekalen och sen klarlack ovanpå. får du också riktigt snygga ok!

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
13 juni 2009
blått? passar ju jättebra till silver... köp blå hammarlack o pensla på smile

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

2 638 Inlägg
13 juni 2009
Beror på vilken stil du är ute efter wink

Svart eller silver om du vill ha det diskret, själv har jag svarta bromsok på min s40.

Röd, blå eller gult om du vill ha något som sticker ut lite mera.

Hammarlack funkar riktigt bra, men tänk på att hammarlack innehåller silicon så nästa gång du målar om dem måste det vara med hammarlack. Vanlig färg skulle inte fästa på hammarlacken.

12 086 Inlägg
13 juni 2009
Jag tycker att guld skulle va nice på en silvrig bil, jag ska själv måla mina ok guld snart. Innan va de röda, vilket jag oxå tycker är snyggt.

248 Inlägg
13 juni 2009
Tror ni Svart funkar på röd bil?

Random Hero
4 047 Inlägg
13 juni 2009
rekomenderar biltemas bromsokfärg. kostar 100 kr och finns i många färger!

Dog food lid. Backwards

30 Inlägg
13 juni 2009
kör på silver eftersom bilen är det, gjorde jag allafall:)

4 663 Inlägg
13 juni 2009
har sj blå på mina bromsok. men smaken e som baken big_smile   tycker att röd skulle sitta fint på din bil

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
13 juni 2009
nja som sagt, det passar ju med nästan vad som på en silvrig bil... jag har orangea på min röda bil, tycker jag vart snyggt, men sedan hade jag tänkt mig ett oreange framtida tema under huven också, mycket därför...

å blästra hälst oken först, annars sitter det aldrig kvar i längden, sedan körde jag med en särksild 2komponents bromsfärg som blev riktigt bra, förutom just att jag aldrig blästrade, så den släpper lite här å var... annars så blev det en riktigt tjock å hållbar yta där den fäste...

Sök