Då var träffen avklarad, tyvärr så var det tråkigt väder men det blev en kanon träff ändå. Ge oss gärna både ris och ros, vi vill alltid göra en bättre träff. Och så klart ett stort grattis till alla som fick pokaler!
Tackar för en trevlig dag! Dock kunde det ha varit lite mer happenings under tiden man gick där. Nån som babblar lite hela tiden, som ni hade förra året? Annars var det en bra organiserad meeting och jag kommer igen nästa år!
jag önskade också att det hade hänt lite mer under dagen,åsså saknade jag speakern i från förra året han va skit bra! annars så tyckte jag att området va bättre nu.ser fram emot nästa års träff
Va första gången som ja besökte edaträffen iår, som sagt, synd me vädret å lite halvsegt under dagen men annars helt okej Lite mer aktiviteter till nästa år kanske? Men tack för en helt okej träff
Tycker vädret va ganska bra med tanke på att det regnade hela vägen från kungsbacka tills det va 3-4mil kvar å då slutade det
Träffen va lika bra som vanligt, tredje gången jag va där och kommer att komma upp nästa år också. Stort plus till arrangörerna som gjorde ett bra jobb med att svara på frågor samt vis vägen när man kom. Håller med dom andra att det blev lite segt frampå dagen men tack vare den nya platsen så va det bara 500meter till ett stort köpcenter där man kunde dra runt någon timme.
Drifting uppvisningen va rolig men va hände med ena bilen i sista uppvisningen? Det läckte ganska mycke under såg jag.
Ha nu en go sommar så ses vi nästa år igen men då i en annan bil