Visst är det maffigt med pysljud men jag föredrar mina två spacersdumpar. De nyser till likt två små hundvalpar då man växlar :-) För övrigt så vinner man inget alls på dumpar på en disel. Då är det mer maffigt med det "uuandet" som den disel ger i från sig då man växlar. Ni som hört en trimmad 240 D6a vet...
ska finnas typ en liknande dump som man fäster på ljuddäparn istället. ljudet blir det samma. detta typ bara för att få fram "pysljudet" o det är riktigt gött att höra på ibland.
Jag skulle faktiskt vilja veta varför folk vill betala tusentals kronor för en pryl som man tillverkar av ett st. aluminium och en o-ring på en timme i svarven...
vad trött jag blir!!! det går aldeles utt märkt att montera en dump på en disel men den geringen funktion bara ett "iriterande pyss ljud" gå in på http://www.dieselperformanceclub.com/ där står det hur man gör
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Street-design.se
PSC/Pure Street Custom
Jag skulle faktiskt vilja veta varför folk vill betala tusentals kronor för en pryl som man tillverkar av ett st. aluminium och en o-ring på en timme i svarven...
Alla kanske inte har en svarv eller känner nån som har en svarv... inte vet hur man ska göra.. osv osv