2962
Sök

Uppskrivning/ Uppkörning! Tips!?

234 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Maah! yikes

Ska skriva upp i morgon (onsdag) Och jag är så Sjuuuuuukligt nervös så jag kan spy! Några bra tips ni har lust att dela av er med?

Ska även köra upp på torsdag och kommer nog bli sjukt nervös för det i morgonkväll!

HJÄLP MIG! SNÄLLA !

// "Nervös spyfia"

Motorcyklar <3

Visionär
59 Inlägg
16 juni 2009
Se till att planera dagen vettigt så du inte blir sittande väntandes för då bygger du upp stress till provet. Läs på sånt du är osäker på och skriv ner det på papper då minns du det bättre (lämna lappen hemma). Lycka till!

Sanizz
16 juni 2009
Först och främst, var inte trött. Sov ut ordentligt.

När du väl sitter där, läs NOGA igenom frågan och kolla NOGA på bilderna. För dom luras väldigt mycket.
När du svarat på alla frågor, gå ALDRIG i förväg. Gå tillbaka till början och kolla så du inte missat något.

Wish u the best, and good luck smile

234 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Milliway skrev:
Se till att planera dagen vettigt så du inte blir sittande väntandes för då bygger du upp stress till provet. Läs på sånt du är osäker på och skriv ner det på papper då minns du det bättre (lämna lappen hemma). Lycka till!

Tackar så hemskt Mycket!
Okej, nej det tror jag inte att jag blir, ska se till att jag har fullt upp på jobb tills det är dax att sticka dit, sen har jag körlektion på morgonen så ^^

Tackar big_smile

Motorcyklar <3

234 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Sanizz skrev:
Först och främst, var inte trött. Sov ut ordentligt.

När du väl sitter där, läs NOGA igenom frågan och kolla NOGA på bilderna. För dom luras väldigt mycket.
När du svarat på alla frågor, gå ALDRIG i förväg. Gå tillbaka till början och kolla så du inte missat något.

Wish u the best, and good luck smile

Okej!  Ska jag komma ihåg!

Tackar så hemskt mycket ! big_smile

Motorcyklar <3

1 814 Inlägg
16 juni 2009
-Ta det lugnt.
-Läs på det du är osäker på.
-Sov!
-Det går nog alldeles utmärkt! Kommer ihåg hur nervös man var, trots att man kunde allt hmm

152 Inlägg
17 juni 2009
jag minns att jag satt och läste i körkortsboken när jag satt och väntade på att få komma in i rummet för att skriva för att inte bi så nervös, lycka till.

RMR-Crew
478 Inlägg
17 juni 2009
Hur gick det?

Forummoderator
10 576 Inlägg
17 juni 2009
Sökning ger många många svar

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök