Se till att planera dagen vettigt så du inte blir sittande väntandes för då bygger du upp stress till provet. Läs på sånt du är osäker på och skriv ner det på papper då minns du det bättre (lämna lappen hemma). Lycka till!
Först och främst, var inte trött. Sov ut ordentligt.
När du väl sitter där, läs NOGA igenom frågan och kolla NOGA på bilderna. För dom luras väldigt mycket. När du svarat på alla frågor, gå ALDRIG i förväg. Gå tillbaka till början och kolla så du inte missat något.
Se till att planera dagen vettigt så du inte blir sittande väntandes för då bygger du upp stress till provet. Läs på sånt du är osäker på och skriv ner det på papper då minns du det bättre (lämna lappen hemma). Lycka till!
Tackar så hemskt Mycket! Okej, nej det tror jag inte att jag blir, ska se till att jag har fullt upp på jobb tills det är dax att sticka dit, sen har jag körlektion på morgonen så ^^
Först och främst, var inte trött. Sov ut ordentligt.
När du väl sitter där, läs NOGA igenom frågan och kolla NOGA på bilderna. För dom luras väldigt mycket. När du svarat på alla frågor, gå ALDRIG i förväg. Gå tillbaka till början och kolla så du inte missat något.
jag minns att jag satt och läste i körkortsboken när jag satt och väntade på att få komma in i rummet för att skriva för att inte bi så nervös, lycka till.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-