2800
Sök

lordi är gudar

311 Inlägg
24 juli 2006
#21
Hela melodifestivalen har ju blivit nonsense i de sista åren det blir töntigare och töntigare jag pallar knappt å se på de. Det funkar inte nu för tiden de spårar ut liksom dessa som sjöng we are the winners... fast de tyckte ja va bäst för de vart inte de gamla vanliga då... snart får de lägga ner eurovision de hade jag gjort... de skulle testat me house-techno eller latin-tech de hade funkat sen finns de inget kvar de inte testat... de gamla vanliga bara....

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#22
ja nog kan dom lägga ner smörjan speccielt för sveriges del jag menar ta typ carola hon sjöng dåligt och hon har ju redan gjort sitt det finns många nya som vill etblera sig. hur många trodde typ att lordi skulle vinna jag trodde inte att dom skulle vinna dom var fan bäst tyckte jag men att dom skulle vinna kunde jag inte ens tvivla på

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

4 571 Inlägg
24 juli 2006
#23
Hade the poodles gått vidare hade vi kommit 1'a eller 2'a tror jag iaf.


volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#24
en andra plats hade vi fått hade jag tippat på men hur många diggar poodles egetligen inte jag i varje fall dom kör ju 80 tals stuk på låtarna som dom gör

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
24 juli 2006
#25
ironhead skrev:
en andra plats hade vi fått hade jag tippat på men hur många diggar poodles egetligen inte jag i varje fall dom kör ju 80 tals stuk på låtarna som dom gör
å vem fasen diggar lordi? som sagt, man måste ha något som sticker ut och om t.ex. basshunter, boten anna (som jag hatar mer än allt annat på denna jord) hade ställt upp så garanterar jag att dom får en hög placering.

btw, hur kan man kalla lordi för hårdrock?! jag älskar hårdrock och metal, nästan det enda jag lyssnar på. och per defenition av hårdrock ingår inte ett par mesar i högklackat som har fula masker och oförmögna att sjunga/spela riktigt...

man lever bara en gång så lev väl!

9 108 Inlägg
24 juli 2006
#26
Ja Lordi vann inte för att dom var bra utan för att dom var så jäkla udda att folk röstade på dom i ren protest för att melodifestivalen är det löjligaste som finns på denna jord.

Jag tycker det var skitkul att dom vann, men gillar dom inte. Poodles låt var däremot skön!


945 Inlägg
24 juli 2006
#27
Lordi är INTE hårdrock.Inte på någon nivå... Jävla plojrock möjligtvis. Kalla det skräp.



Sök