karlsson_6 skrev:
Att ingen moderator rensar tråden lite... Lågt, lägre än glocal net...
Ni som inte tänker hjälpa killen lägg ner och skriv någon annanstans
Kolla kalaspinglan har till och och med startat en tråd p.g.a denna tråden så skriv där
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 16&p=1
Hela denna tråds problem börjar med Trådskaparens andra inlägg:
mubbe skrev:
så det du säger är att blodproverna jag gjort hittills är totalt värdelösa nu?Jag hörde nått att man får börja om med proverna om det skulle hände nått(alltså 6mån prover igen) Kan säga att det var en jäkligt onödig LOB jag råkade ut för att inte gå in mer i detalj på det hela och jag har inga som helst alkoholproblem .
Så trist bara om det ska gå ut över mig igen när jag skött mig hela året för att jag ska få tillbaka mitt körkortstillstånd,dvs jag får inget jobb osv.
Är det nått jag kan göra för att stärka min sida i vara pålitlig i nykterhetshändseende?
Varför ska trådskaparen ha rätt att lägga peronliga värderingar i detta ämne och inte andra? jag har sett denna stil många gånger, den uppkommer oftast när trådskaparna gjort fel som dom menar inte är fel.
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!