kan ju hålla med dom flästa att det va väldigt dåligt med folk...... vilket sög lite när man åkte så långt för träffen... men hoppas på som alla andra att det blir en ny träff snart fast med fler bilar och mera folk.
Då är det t.ex Gatebil på mantorp. Säkert många som åker dit. Tror jag ska det också.
4 Juli är det Power Big Meet i Västerås. Kanske många som ska dit då?
11 Juli ser jag inte att det är något större evenemang. Kanske träffen passar bäst då?
Det skulle vara riktigt kul med en träff ca 1 gång i mnaden. Men då tycker jag bilarna ska samlas lite bättre och inte stå så utspridda som senast. Och om det blir någon karavan runt stan eller till nästa stad så va lite tydligare så fler kan haka på.
Då är det t.ex Gatebil på mantorp. Säkert många som åker dit. Tror jag ska det också.
4 Juli är det Power Big Meet i Västerås. Kanske många som ska dit då?
11 Juli ser jag inte att det är något större evenemang. Kanske träffen passar bäst då?
Det skulle vara riktigt kul med en träff ca 1 gång i mnaden. Men då tycker jag bilarna ska samlas lite bättre och inte stå så utspridda som senast. Och om det blir någon karavan runt stan eller till nästa stad så va lite tydligare så fler kan haka på.
den 18 juli är det Borlänge street open på Dala Air port så. men man får nog ta o köra samtidigt som nått annat. men kanske inte en helg de är nått på hemma plan. men men
Va lite surt me folk, men kom en del iaf.. sen, drog till Dånken å käkade lite snabbt, kom tebax, å de va helt sop rent på bilar..... vart tog alla vägen?? bilder blev de iaf... ligger än så länge på min lunar, bara blev så lixom.... e väl tänkt å hamna på Facebook oxå kanske... www.lunarstorm.se/blgeneo Hur funkar de å slänga in en massa bilder här igentligen typ 50+ från ett sånt evenemang...???