2581
Sök

Vad skulle du göra ifall du såg någon kastade ägg på din bil?

161 Inlägg
19 juni 2009
fått användning av bollträet.

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
19 juni 2009
Meningslös tråd!! Chrizz, var snäll och lås denna tråd omgående!

1 688 Inlägg
19 juni 2009
Har själv hänt mig, 2 st på en moppe drog ett ägg i förbifarten.
Åkte te macken å  tvättade bort ägget och upptäckte att de blivit repor i form av ett ägg i lacken, blev ett utdraget och tråkigt försäkringsärende bara.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

1 926 Inlägg
19 juni 2009
BlueBull skrev:
Hamilton skrev:
BlueBull skrev:
vad skulle du göra ifall du såg någon kastade ägg på din bil?

Jag skulle förmodligen starta en tråd om det, men då i rätt avdelning.

du verka va den personen som kör med bälte o håller ratten med 2 händer svänger aldrig utan o blinka.. kör 108 på 110 väg...

BlueBull

Du verkar vara den personen som kör utan bälte med en hand på ratten, kör alltid för fort utanför skolan i tron om att fjortisarna ska vrida på sig samt har keps på huvudet?

För att svara på frågan; Jag skulle förmodligen bli vansinnig och jaga personen..
Senast redigerat av Spelis (19 juni 2009)

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
19 juni 2009
Spelis skrev:
BlueBull skrev:
Hamilton skrev:

Jag skulle förmodligen starta en tråd om det, men då i rätt avdelning.

du verka va den personen som kör med bälte o håller ratten med 2 händer svänger aldrig utan o blinka.. kör 108 på 110 väg...

BlueBull

Du verkar vara den personen som kör utan bälte med en hand på ratten, kör alltid för fort utanför skolan i tron om att fjortisarna ska vrida på sig samt har keps på huvudet?

För att svara på frågan; Jag skulle förmodligen bli vansinnig och jaga personen..

10 poäng till dig..ha ha

911 Inlägg
19 juni 2009
Han skulle få huvudet upptryckt i skiten , sen skulle han få betala ersättning för bucklan hans huvud orsakade !

pic up the phone, wazzzaaa

Försöker iaf
12 819 Inlägg
20 juni 2009
zortep skrev:
Han skulle få huvudet upptryckt i skiten , sen skulle han få betala ersättning för bucklan hans huvud orsakade !

Och sen skulle du få betala ersättning för bulan han fick på sin skalle när du dunka den i bilen.
Samtidigt skulle du få betala skadorna på bilen själv tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Håltagare
239 Inlägg
20 juni 2009
skulle förmodligen slå ner honom sen skulle han få tvätta bilen och om det blir märken så skulle han få lacka om hela bilen..

8 883 Inlägg
20 juni 2009
Kul å läsa vad folk skulle göra specielt dom som tar till våld....
Skulle kunna ge 10 lök till Ronnie Coleman för att kasta ägg på deras bil bara för att få se just det dom beskriver

Fotograf på tierpidag.se

911 Inlägg
20 juni 2009
te_wik skrev:
zortep skrev:

Och sen skulle du få betala ersättning för bulan han fick på sin skalle när du dunka den i bilen.
Samtidigt skulle du få betala skadorna på bilen själv tongue

Mvh Tommy

kanske det, men jag vet iaf att jag har råd med det !

pic up the phone, wazzzaaa

Avstängd
962 Inlägg
20 juni 2009
Slå ihjäl honom.

518 Inlägg
20 juni 2009
tvättat bilen borde väl vara det självklara svaret för förmodligen får man inte tag på nidings mannen ändå.

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

OEM <3
6 957 Inlägg
20 juni 2009
Fotografen_Micke skrev:
Meningslös tråd!! Chrizz, var snäll och lås denna tråd omgående!

Tryck bara på den lilla loggan som anvisar till rapportering vet ja smile

OEM <3

4 767 Inlägg
20 juni 2009
Lite högre nivå tror jag allt att vi klarar av att hålla här.. smile Glad midsommar på er istället! smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök