Det beror på hur mycket ström som dina steg drar, laddaren ger ju högst 7 A. Om du spelar ganska högt kontinuerligt så kommer inte laddaren att kunna underhållsladda, då är det bättre med MXS25000 istället.
Det räcker nog om du inte spelar för högt och för ofta. Jag har kört med den laddaren under tävlingar utan problem.
MEN. om du vill kan du köpa min för jag tänkte köpa en Större Jag byter upp mig ganska mycket i effekt, den har räckt bra hittils med 3st DLS Reference steg. Men med 3st twin Mono och 1 Mono känns det som att det kommer att behövas lite mer kräm.
Det räcker nog om du inte spelar för högt och för ofta. Jag har kört med den laddaren under tävlingar utan problem.
MEN. om du vill kan du köpa min för jag tänkte köpa en Större Jag byter upp mig ganska mycket i effekt, den har räckt bra hittils med 3st DLS Reference steg. Men med 3st twin Mono och 1 Mono känns det som att det kommer att behövas lite mer kräm.
Mvh Andreas
Hur mycke ska du ha för ctek laddarn?
Exydos Car AudioTuning Zone UthulinIlli TuningMagnat
Mvh Andreas
Hur mycke ska du ha för ctek laddarn?
Skicka ett PM med bud så får vi se. Nypris är väl ca 1500kr va?