2261
Sök

Angående: Träff i Sala??

Filmmakare
175 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Sitter här och läser om alla trevliga träffar runt om i Sveriges alla städer. Men här sitter man i Sala som trots sin storlek har en hel del roliga bilar som rullar omkring. Detta är mer en början på kanske en framtida träff. Vill kolla intresset lite om det finns något intresse av att skapa en bilträff i Sala? Det är ju trots allt många städer som har det "nära" hit, då tänker jag på till exempel Västerås, Avesta, Uppsala, Enköping osv.

Låter detta som en bra ide? Är det folk som skulle vara sugna på detta borde man dra ihop några som kan planera det lite mer noga, som var man ska vara, ska det finnas några priser eller andra aktiviteter!?

Hälsningar // Johan Melin
Senast redigerat av chrizz (22 juni 2009)

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
22 juni 2009
Låter som en toppenidé! Nära och bra för oss som bor i Enköping. Trevligt om det händer nåt i hemtrakterna... Det behövs!  big_smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

Filmmakare
175 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Fler som tycker detta låter som en bra idé ??

// Johan

3 390 Inlägg
22 juni 2009
Ändra rubriken så den följer Rubrikanvisningarna tack.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Filmmakare
175 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
WeDo skrev:
Ändra rubriken så den följer Rubrikanvisningarna tack.

MVH

Ändrat och klart wink

// Johan

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
V.A.G Mekaniker
42 Inlägg
22 juni 2009
låter som en bra ide tycker jag smile

V.A.G mekaniker

821 Inlägg
22 juni 2009
Passar bara datumet så är jag på!! Dock får ni fixa järnvägsövergången och asfaltera den wink Där kommer det annars gå väldigt sakta:S

36 Inlägg
22 juni 2009
låter intressant.tror ja kan locka ett gäng bilar från etuna

Filmmakare
175 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
sengstr skrev:
Passar bara datumet så är jag på!! Dock får ni fixa järnvägsövergången och asfaltera den wink Där kommer det annars gå väldigt sakta:S

Den påtänkta platsen är helt fri från både järnvägsövergångar och farthinder så lågt är inga problem wink

// Johan

Administratör
11 911 Inlägg
22 juni 2009
Co_DriverBoy skrev:
Sitter här och läser om alla trevliga träffar runt om i Sveriges alla städer. Men här sitter man i Sala som trots sin storlek har en hel del roliga bilar som rullar omkring. Detta är mer en början på kanske en framtida träff. Vill kolla intresset lite om det finns något intresse av att skapa en bilträff i Sala? Det är ju trots allt många städer som har det "nära" hit, då tänker jag på till exempel Västerås, Avesta, Uppsala, Enköping osv.

Låter detta som en bra ide? Är det folk som skulle vara sugna på detta borde man dra ihop några som kan planera det lite mer noga, som var man ska vara, ska det finnas några priser eller andra aktiviteter!?

Hälsningar // Johan Melin

"Inför" i rubriken används endast för specifika evenemang. För generella funderingar kring evenemang används "Angående".

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

821 Inlägg
22 juni 2009
inte om man kommer ifrån Enköping. Innan sala så är det en (ursäkta ordspråket) jä**a järnvägsövergång som slog sönder en företagsbil förut. Gick lagom fort då. i 90 bara. wink innan den långa "flyg"rakan in till sala.. Äcklig är den wink där får det allt bli 10 km/h wink

Filmmakare
175 Inlägg
23 juni 2009
Trådstartare
sengstr skrev:
inte om man kommer ifrån Enköping. Innan sala så är det en (ursäkta ordspråket) jä**a järnvägsövergång som slog sönder en företagsbil förut. Gick lagom fort då. i 90 bara. wink innan den långa "flyg"rakan in till sala.. Äcklig är den wink där får det allt bli 10 km/h wink

Får ge mig i denna fråga wink du har helt rätt, den övergången är ingen höjdare.

// Johan

821 Inlägg
23 juni 2009
kan ni inte asfaltera över hela den?? åka dit en natt och bara lägga tonvis med asfalt? wink

Sök