3479
Sök

Du får min gamla Mercedes 190e helt gratis

20 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Hej!

Jag har en krockad Mercedes 190e från 1988. Den är avställd och krockad fram. Behöver nytt batteri. Annars fungerar motorn mycket bra (för att ha kört 32 tusen). Du kan ta delar, leka (bakhjulsdrift) eller fixa den (onödigt). Det är upp till dig. Jag orkar inte ta den till skroten.

Du får den för 0 kronor. Kom och hämta den, behöver bärgas. Får inte bogseras lr köras.

Finns i Skogås (det ligger i Stockholm, Mellan Farsta och Haninge). Ring mig på 0736855229.

Ciao!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
22 juni 2009
Finns en tråd för "skänkes", annars låter det intressant om det inte varit så långt till Stockholm. En lekbil är aldrig fel smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
22 juni 2009
Hmm, vad är det för inredning? Kanske är intresserad smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
22 juni 2009
Är det en 2Liters?

Om tråden blir låst, vilket den kommer så kan vi ta det via PM.

/Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''

Fire And Silk
2 254 Inlägg
22 juni 2009
Palla skapa en tråd, och sedan logga ut utan att svara..... mad
Senast redigerat av -Mackan- (22 juni 2009)

787 Inlägg
22 juni 2009
-Mackan- skrev:

Ring?

Fire And Silk
2 254 Inlägg
22 juni 2009
AlvereZ skrev:
-Mackan- skrev:

Ring?

Nej, så intresserad är jag inte tongue Säker ett gammalt lik, hehe. Fast du har rätt, tänkte inte på att han angav sitt mobilnr.

20 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Det är tyginredning. 2 liter tror jag att det är. Allt funkar i bilen. Utom den krockade framdelen som inte är så fin. Först till kvarn. Det är bara o ringa.. Tveka inte. Numret skrev jag i första inlägget

20 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
Ingen som ska ha den? 0 :- Folk? Kom och ta den bara. Den är bara krockad fram. Allt fungerar annars. Tar ni bilen får ni stereon (CD) och biltemahögtalare med.

4 670 Inlägg
24 juni 2009
Lägg in en bild? finns nog folk som kan åka ett par mil för o hämta men kanske vill se hur pass illa skadad den är?

Sök