2566
Sök

SÖKER en Peugot 306 GULD med kjolpaket från Ystads trakten!

terazzi
24 juni 2009
Trådstartare
Söker ägaren till denna bilen då!
Senast redigerat av terazzi (24 juni 2009)

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
24 juni 2009
terazzi skrev:
Söker ägaren till denna bilen då jag tycker han borde ta det lite lugnare i trafiken!

kollade efter en guldig 306a i skåne finns 3 stycken tongue

http://www.garaget.org/search.php?q=306 … 2=&p=1
Senast redigerat av sjovold (24 juni 2009)

----->Strippen S2<-----

VCRACING

124 Inlägg
24 juni 2009
http://www.garaget.org/?car=31942

Sökte lite lätt kan de vara denna?

terazzi
24 juni 2009
Trådstartare
Paxter skrev:
http://www.garaget.org/?car=31942

Sökte lite lätt kan de vara denna?

Den va det ju ^^ TACK smile

BaM BaM
232 Inlägg
24 juni 2009
Bara lite nyfiken på var du ska dra detta? Skriva ett argt mail till föraren? Kanske åka till hans/hennes brevlåda o "burna"? Tror du det kommer hjälpa? Som sagt bara lite nyfiken då jag tvivlar på att han/hon kommer bry sig.

Inget vara för evigt.

terazzi
24 juni 2009
Trådstartare
haha ne jag skulle faktiskt bara be han ta d lite lugnare smile

5 089 Inlägg
24 juni 2009
Rydell skrev:
Bara lite nyfiken på var du ska dra detta? Skriva ett argt mail till föraren? Kanske åka till hans/hennes brevlåda o "burna"? Tror du det kommer hjälpa? Som sagt bara lite nyfiken då jag tvivlar på att han/hon kommer bry sig.

han kanske stenskottade ner hela terazzis bil eller liknande.. eftersom att han söker honnom så måste det ju vart ganska allvarligt.

Ibland kan det räcka med en tillsägelse och visa han denna tråden så kanske han kör lugnare nästa gång. Bättre att säga till en gäng än ingen gång.... Nästa gång kanske dte blir värre..
men det kan ju även bli som du sa. han kan skita i vilket och köra hårade nästa gång:P

\Lindgren

BaM BaM
232 Inlägg
24 juni 2009
Alldeles säkert har terazzi en mkt god anledning att söka denna person o det var inget negativt menat mot någon, men jag tror tyvärr att det inte kommer ändra förarens beteende.

Inget vara för evigt.

terazzi
24 juni 2009
Trådstartare
Ja han låg och nosade mig i röven på 50 väg så det va aningen frustrerande tongue
Alltså hetsade o hade sig.. iaf så jag upplevde det och om han inte gjorde det eller ser det så själv så..
Senast redigerat av terazzi (24 juni 2009)

BaM BaM
232 Inlägg
25 juni 2009
Men idioter finns det tyvärr gott om och jag kan nästan lova att 99% har vid något tillfälle retat någon annan i trafiken, o naturligtvis så tillhör ju alla den sista procenten om man frågar dom. lycka till o hoppas att det löser sig

Inget vara för evigt.

terazzi
25 juni 2009
Trådstartare
Ja absulut och jag tror kanske inte han såg det så heller, men jag tyckte han låg sjukt nära och bromsade in och sen gasade upp mot mig igen :S
Som sagt jag vill inte reta upp någon heller,ingen är perfekt ju smile

Tack för stödet rydell smile
Men det gör det nu, kommenterande en av hans bilder o svarar han så ska jag be han ta d lite lugnare bara.. sen får vi se vad som händer!

BaM BaM
232 Inlägg
25 juni 2009
terazzi skrev:
Ja absulut och jag tror kanske inte han såg det så heller, men jag tyckte han låg sjukt nära och bromsade in och sen gasade upp mot mig igen :S
Som sagt jag vill inte reta upp någon heller,ingen är perfekt ju smile

Tack för stödet rydell smile
Men det gör det nu, kommenterande en av hans bilder o svarar han så ska jag be han ta d lite lugnare bara.. sen får vi se vad som händer!

big_smile Nice big_smile

Inget vara för evigt.

Sök