2535
Sök

Volvo s60 års 02 acn var på när bilen var avständ

508 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
När jag åkte runt i en kvart ungefär så hade jag AC:n/kall/varm luft på i bilen, sedan stängde jag av AC:n och bilen för att jag skulle gå iväg. Efter en halvtimme 45 min kom jag tillbaka och då var AC:n på fast bilen var avstängd. Kan det bli så på volvo s60? Jag testade att stänga av bilen i en kvart till 20 min sedan när jag gick in i bilen så var inte AC:n på! Har någon vart med om det?

1 268 Inlägg
28 juni 2009
volvo-s60-t5 skrev:
När jag åkte runt i en kvart ungefär så hade jag AC:n/kall/varm luft på i bilen, sedan stängde jag av AC:n och bilen för att jag skulle gå iväg. Efter en halvtimme 45 min kom jag tillbaka och då var AC:n på fast bilen var avstängd. Kan det bli så på volvo s60? Jag testade att stänga av bilen i en kvart till 20 min sedan när jag gick in i bilen så var inte AC:n på! Har någon vart med om det?

det brukar vara så att fläkten snurrar för att kyla ner även om du stängt av....... så inget onormalt i det smile
sen får du tänka på att det är varmt ute smile

20 Inlägg
28 juni 2009
Om det är kupefläckten som stod på när du kom tillbaka så är det helt normalt..  Den startar 50min efter man stängt av bilen när det är så här varmt för att få bort kondens /F

508 Inlägg
29 juni 2009
Trådstartare
jaha ok va skönt och höra det men den stängs av utav sig själv också eller? men när jag startade bilen så försvann kall luften från galrerna så det ska va så också?

508 Inlägg
29 juni 2009
Trådstartare
?

1 043 Inlägg
29 juni 2009
det ska vara så

20 Inlägg
30 juni 2009
Stämmer bra det...tror tillomed att det står nåt i instruktionsboken om det där..

508 Inlägg
30 juni 2009
Trådstartare
tack för all svar behöver inte oroa mig tack ska ni ha, trevlig sommar till alla

Sök