2491
Sök

Poker

1 Inlägg
27 juli 2006
Trådstartare
Hej!

Jag är ny på det här forumet, och ville gärna se hur intresset för poker är!

Jag skapade nyligen ett konto och började med play money. Då jag inte trivdes med att lägga in egna pengar. Nu har jag dock hittat en sida som ger dig gratis $75 att spela för. Man slipper sånt onödigt som kreditkort eller insättning.

Så nu har jag provat njuter verkligen av det, är det någon annan här som spelar poker, och har tips om bra sidor att spela på efter partypoker?

Här är länken iallfall ****** censur******

Lycka till!

---------------------------------------

Länk borttagen.

Inga länkar där vi kan misstänka att den som lägger upp länken tjänar pengar på att andra registrerar sig.

Göran
Moderator

482 Inlägg
28 juli 2006
jag kan ju tipsa om en hemsida där du får 1000$ att börja med (falska pengar dvs), och ifall du tar slut på dem så kan du ladda upp dem 2 gånger.
www.holdempoker.com är hemsidan har jag skarpt för mig

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

1 854 Inlägg
28 juli 2006
Jag lirar på svenska spel, helt ok ställe

12 086 Inlägg
28 juli 2006
Poker är skitkul, sålänge man kör med kompisar.. palla sitta på internet och bli ett spelberoende vrak!

9 108 Inlägg
28 juli 2006
Spelade rätt mycket för ett tag sedan när boomen verkade vara som störst, men jag lyckades lägga ner i rätt tid wink Det tar för mycket tid helt enkelt.

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
28 juli 2006
Brukar spela betssons freeroll, snål som man e tongue

Fisketokig
2 997 Inlägg
28 juli 2006
Poker är skitkul.

Roligt att sitta några med tex "Teamspeak" med röstkonversation och dra in några på ett bord och sen tillsammans spela av dem andra pengarna. Bra att veta lite fler kort som är ute samt att inte behöva ha koll på en till. "jag har kåk, backa undan!"  hihi big_smile

sen om vi är 2 som går in tillsammans med 100:- var och jag slutar med 800:- och polaren med 600:- så är det bara satsa 100:- i en headsup och sen lägga sig så är det delat igen.

Svenska spel här är det som gäller, spelar bara som amatör men nån tusenlapp ibland blir det väl.
Senast redigerat av Martin 9-3 (28 juli 2006)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

10 287 Inlägg
28 juli 2006
Seriöst?

Du vet att det där är att betrakta som bedrägeri och om någon mera erfaren spelare kommer på er så har ni dels en avstängning att vänta samt om det är större belopp en polisanmälan.

citat från SvS regler:

----------------------------------
Du får inte samarbeta med andra spelare runt bordet i syfte att skaffa dig information om vilka kort de har på handen. För att upprätthålla en god säkerhet för alla spelare har Svenska Spels Poker dessutom som regel att spelare bosatta på samma adress inte får spela vid samma bord i ringspel och enbordsturneringar.
Skulle du upptäcka eller misstänka otillbörligt spel ser vi gärna att du kontaktar oss omgående. Vid varje bord, under fliken "Tjänster", finns möjlighet att tipsa Svenska Spel om misstänkt fusk.
----------------------------------

/Göran

Martin 9-3 skrev:
Roligt att sitta några med tex "Teamspeak" med röstkonversation och dra in några på ett bord och sen tillsammans spela av dem andra pengarna. Bra att veta lite fler kort som är ute samt att inte behöva ha koll på en till. "jag har kåk, backa undan!"  hihi big_smile

sen om vi är 2 som går in tillsammans med 100:- var och jag slutar med 800:- och polaren med 600:- så är det bara satsa 100:- i en headsup och sen lägga sig så är det delat igen.

Svenska spel här är det som gäller, spelar bara som amatör men nån tusenlapp ibland blir det väl.

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

95 Inlägg
28 juli 2006
Poker är grejjer det....måste ju tjäna in dom där extra slantarna till bilen någonstans ;-)

9 108 Inlägg
28 juli 2006
Jo tyvärr finns det ju folk som Martin 9-3 som fuskar och snor våra surt förvärvade korvören wink
Senast redigerat av MilleN (28 juli 2006)

Fisketokig
2 997 Inlägg
28 juli 2006
Det var som fan, jaja där ser man. Men det är mest underhållande. ska man spela för att tjärna på det så går man in på bord med 2-3 spelare till bara och sitter "ensam"

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök