Jaha, då var det dags att fixa i ordning mosshögen.. tyvärr har jag inga bra bilder på hur den såg ut med all mossa.. den har stått utomhus i sju år.. så ni kan väl tänka er Bilen byggdes 86 av min polares far.. han har i princip byggt hela bilen.. det är knappt en orginaldel kvar.. skärmar gjutna i kolfiber, och resten i plåt.. nu har jag och min polare bestämt oss för att göra i ordning den så vi har något kul att åka med i sommar
Vad har vi gjort hittils? Sett över bilen, kollat upp allt som vi behöver köpa nytt.. Skrubbat bort all mossa och mögel.. Plockat ut inredningen och tvättat den.. blästrat och målat en hel del detaljer..
Alla tips på vad man kan göra är välkomna.. tips på trevliga fälgar är rätt uppskattat.. Skriv gärna ner er första tanke när ni ser bilen.. kul att se vad folk tänker!
Nej, precis.. den är lite unik Den var med i massa tidningar när den var nybyggd.. så den är nog inte så intressant längre.. fast det var ju 20 år sedan
Oj, har varit lite dålig på att uppdatera här.. Men kärran är väl i princip klar nu.. Här är den enda bilden än så länge.. Tagen på studenten Ska ta lite vettiga bilder innom kort! Va tycks om fälgarna?
mylittlepolo: Jag är inte mer än människa, speciellt inte framför datorn.. skrev fel