hejsan har köpt ett öppet sport luftfilter man jag förstår inte hur jag ska sätta LMM för att den sittej ju på burken..... har sett att en del har någon sorts sak där den sitter på innan värme skölden men hur får jag ta på det??? fatta ittna skulle vara snält med hjälp dirr..
ja men jag har inget som jag kan sätta den på.. jag har ingen sån där gammal sak som är sunf den är platt och sitter på toppen på luft burken. så jag måste han något som jag sätter lmm på innan luftfiltret men jag undrar vad det är jag ska ha då för det är ju runs och sen så står det ut en sak och så är lmm på den som står ut..
ja men jag har inget som jag kan sätta den på.. jag har ingen sån där gammal sak som är sunf den är platt och sitter på toppen på luft burken. så jag måste han något som jag sätter lmm på innan luftfiltret men jag undrar vad det är jag ska ha då för det är ju runs och sen så står det ut en sak och så är lmm på den som står ut..
Förstår du ens själv vad du skrivit?
knäpp en bild på DIN motor och ringa in ditt problem. Det är omöjligt att förstå vad du menar med det där.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
nej för att det är inte min motor det är ens annans. men jag ska ha det så på min men jag vet inte hur man ska göra det. och det är väl någon adapter som man sätter lmm på???
men vad lider du av?? Den platta saken uppe på din burk är tändmodulen, det du har ringat in på bilden ÄR LMM det är ett plaströr med ett mät instrument inne i. Du tar bort burken, monterar tändmodulen nånannanstans, sätter filtret på LMM (röret) Sen är saken biff.