3367
Sök

STULEN R-Vinge I Södertälje!

111 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
Som rubriken lyder så vart min vinge stulen natten mellan 2/7 torsdag och 3/7 fredag. Om någon
sett eller kanske blivigt erbjuden att köpa en r-vinge som är vinröd billigt var vänlig att kontakta mig. / Mvh Henke

2 638 Inlägg
4 juli 2009
Riktigt tråkigt Henke. Att man aldrig får ha nått i fred. Blev du av med den på jobbparkeringen eller hemma?

111 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
Nej hemma på parkeringen....... känns menningslöst att sätta dit en ny, inte nog med att dom skulle
sno vingen så repade dom den väldigt mycket också.

1 024 Inlägg
7 juli 2009
fattar inte att asen orkar med.. har faktiskt aldrig förlorat min R-vinge men min tur kommer väll en dag som din!

111 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
Fick ju ha den i ett år i alla fall..

242 Inlägg
7 juli 2009
Tråkigt att höra! Men idioter finns det tyvärr gott om. sad

1 567 Inlägg
7 juli 2009
Blev av med min för många årsedan nu.Och jag tror inte du kommer få tillbaka den tyvärr.Sätt ditt en orginalvinge istället så får du ha den i lung och ro.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

582 Inlägg
7 juli 2009
troligen redan omsprejad och sitter på en av stans bmw M 316i smile.men håller ögonen öppna

hej

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
7 juli 2009
därför man inte ska ha vingar för då ska de bara rycka dom fast finns de ingen vinge ska de vell in i bilen istället:S

tråkigt med as som inte kan ge fan i andras prylar

2 638 Inlägg
7 juli 2009
t5henke skrev:
Nej hemma på parkeringen....... känns menningslöst att sätta dit en ny, inte nog med att dom skulle
sno vingen så repade dom den väldigt mycket också.

Aha, tråkigt som fasen sad Repade de bakluckan eller hela bilen? Skulle nog rekomendera att sätta dit en originalvinge, ser nog bättre ut än utan iaf.

Sök