"något att satsa på" är väldigt individuellt. Generellt får man uppfattningen av att majoriteten med rådgivare här på garaget i princip bara ligger och pumpar varv efter varv på Nürburgring. Där passar kanske inte en S40 om man jagar personrekord. Däremot är bilarna inte så dåliga som vissa försöker måla upp.
Jag är själv på jakt efter en S/V40 2001-> att åka till jobbet med. Jag tänker tvärt emot alla andra, köper billigast möjliga gärna med motorras eftersom de är så pass lättmekade
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hoppas att killen med den "stylade" s40n inte tycker lakanen över stolarna är styling
2.0t är faktiskt mycke trevlig att köra tycker ja, visst lär man få avsevärt mkt lägre driftskostnader (typ försäkring) när det står 2.0t och inte t4 på bakluckan? Sen e de la som torpis säger, ska du brassa varv eller köra till o från jobbet, eller köra i skateramper med den osv?
"något att satsa på" är väldigt individuellt. Generellt får man uppfattningen av att majoriteten med rådgivare här på garaget i princip bara ligger och pumpar varv efter varv på Nürburgring. Där passar kanske inte en S40 om man jagar personrekord. Däremot är bilarna inte så dåliga som vissa försöker måla upp.
Jag är själv på jakt efter en S/V40 2001-> att åka till jobbet med. Jag tänker tvärt emot alla andra, köper billigast möjliga gärna med motorras eftersom de är så pass lättmekade
Kommer köra mest till och från jobbet, så vill ha en skön och hyffsat billig bil att åka i. Men vill ändå ha lite pulver för vardagskörning Det jag är lite "orolig" för är just trimningen. Håller det osv.?? Finns det något man ska kolla på extra noga vid köp?
Hoppas att killen med den "stylade" s40n inte tycker lakanen över stolarna är styling
2.0t är faktiskt mycke trevlig att köra tycker ja, visst lär man få avsevärt mkt lägre driftskostnader (typ försäkring) när det står 2.0t och inte t4 på bakluckan? Sen e de la som torpis säger, ska du brassa varv eller köra till o från jobbet, eller köra i skateramper med den osv?
När jag köpte min 2.0t så kostade den 6700 i helförsäkring med allt extra om året. Och då var T4an dubbelt så dyrt att försäkra . Så 2.0t är mycket billigare. och den går ju att skrämma upp till 200hk för 5 tusen extra så.