2205
Sök

Fälg kant röd eller blank polerad (Klart så blev det...)

ahlstrom
19 juni 2009
Röd helt klart:D

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
19 juni 2009
Helt klart rött. mkt snyggare!

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
20 juni 2009
Helt klart röd fälgkant

lite OT, men vad i hela helvete gjorde han på dynon? man ska väl för helvete inte ställa sig på bromsen direkt efter man varvat ut den? bblir det inte fel mätvärde då? tongue

Team Insane Racing

1 853 Inlägg
20 juni 2009
Trådstartare
Tackar för alla åsikter smile
Känns som majoritet tycker att det skulle passa bra med rött… Det lutar nog åt det satt säga smile
Men det är som ni säger, att det är diskretare med silverkant. Men då har jag 2 uppsättningar däck och fälg så jag varvar lite ibland, kul och kunna byta lite då och då…smile. Och dom andra är diskreta färg messigt satt säga. Så vill jag vara lite mer diskret slänger jag på dom andra smile

till er som tycker jag ska köra på vitt så tror jag att det blir nästan ingen skillnad gentemot silver som det är original..

Weermets skrev:
Istället för att lacka så finns det ju fälgtejp. Sök lite på google så hittar du säkert något som passar. Men rött med tanke på GTI detaljerna är ju snyggt, samtidigt är ju vitt bra mycket ovanligare.

Ja fälg tejp är inge dum ide ska ta och kika efter det, i fall jag hittar det så kan man i alla fall sätta dit det och ser hur det blir...

Bjork skrev:
Röd kant! smile

Varför? Jo för att det skulle vara snyggt med lite lite rött på bilen, matchar grillens linje och "I:et" i GTI är rött va?

njae det är faktiskt helt i silver... Men Edition 30 emblemen är silver och röda wink

Malm3n skrev:
lite OT, men vad i hela helvete gjorde han på dynon? man ska väl för helvete inte ställa sig på bromsen direkt efter man varvat ut den? blir det inte fel mätvärde då? tongue

hehe a är nog sant smile

/mvh soyd

OEM <3
6 957 Inlägg
20 juni 2009
soyd skrev:
Bjork skrev:
Röd kant! smile

Varför? Jo för att det skulle vara snyggt med lite lite rött på bilen, matchar grillens linje och "I:et" i GTI är rött va?

njae det är faktiskt helt i silver... Men Edition 30 emblemen är silver och röda wink

/mvh soyd

Då köper man dom emblemen wink Eller iaf "I:et" tongue
Annars rensar man bort dom big_smile

OEM <3

12 086 Inlägg
20 juni 2009
Rot

1 853 Inlägg
20 juni 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
soyd skrev:
Bjork skrev:
Röd kant! smile

/mvh soyd

Då köper man dom emblemen wink Eller iaf "I:et" tongue
Annars rensar man bort dom big_smile

hehe a får lösa det på nått vis wink

/mvh soyd

73 Inlägg
21 juni 2009
Hej

Röd kant är klart snyggast och passar bäst till din bil. Lycka till.

Robert
"To think is easy, to act is difficult. To act as one thinks is the most difficult of all."
http://www.infosite.se

787 Inlägg
21 juni 2009
Skulle också säga röd kant, det blir stiligt .

831 Inlägg
21 juni 2009
Rött och svart kan inte slå fel.

1 853 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
Någon som vet vart man kan få tag på: Röd Fälgtejp i västerås ?
ska kolla inne på Power big meet idag om det finns där. Annars tänkte jag om någon vet vart man kan få tag på det annars nånstans i stan, är inte från orten jag satt säga...

/mvh soyd

Blästrare LITAB LACK
325 Inlägg
3 juli 2009
soyd skrev:
Någon som vet vart man kan få tag på: Röd Fälgtejp i västerås ?
ska kolla inne på Power big meet idag om det finns där. Annars tänkte jag om någon vet vart man kan få tag på det annars nånstans i stan, är inte från orten jag satt säga...

/mvh soyd

kolla där dom säljer bil lacker...!! dom har ju flexibel mask tejp...
å dom brukar va blåa eller röda..

Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!

1 853 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
offarn skrev:
kolla där dom säljer bil lacker...!! dom har ju flexibel mask tejp...
å dom brukar va blåa eller röda..

Ok kanon tackar ska kolla upp det! smile

/mvh soyd

1 534 Inlägg
8 juli 2009
jag röstar för rött
bryter av mer och sicker ut

polerad/vit kant då ser bilen för tråkig ut

429 Inlägg
9 juli 2009
Fejnt smile

// Pontus