2355
Sök

ang angeleyes

31 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
Ja har bestämt mig för att köpa angeleyes till min e36a sedan, och skulle vilja ha tips och råd på vad för lyktor eller ringar man ska köpa och vart?

ps:
Länka gärna bilder på era egna e36or med angeleyes smile

225 Inlägg
29 juli 2006
Colsson skrev:
Ja har bestämt mig för att köpa angeleyes till min e36a sedan, och skulle vilja ha tips och råd på vad för lyktor eller ringar man ska köpa och vart?

ps:

tjenna dom finns på realcar.se tycker du ska köpa med blåa ringar snyggast så...fast lite dyrt tror det går på nästan 4000kr

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

Miklen
30 juli 2006
orka länka..du kan ju titta på min bil.. ja köpte lösa NEON CCFL ringar.. är SKITNÖJD..lyser starkare å jämnare (klarvita) än några andra ja sett på marknaden..

31 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
Miklen skrev:
orka länka..du kan ju titta på min bil.. ja köpte lösa NEON CCFL ringar.. är SKITNÖJD..lyser starkare å jämnare (klarvita) än några andra ja sett på marknaden..

Okej, vart köpte du dom? vet att stylabilen.se hade förrut,men icke längre ='(
Senast redigerat av Colsson (30 juli 2006)

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
30 juli 2006
gjorde egna, den på bilden ska ha 1 diod till och det blev skitsnyggt wink
http://img83.imageshack.us/img83/5475/pa210016yc5.th.jpg

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Miklen
30 juli 2006
..dom finns så vitt ja vet fortfarande att köpa på stylabilen, men du får nog ringa å höra me dom.. För övrigt så köpte ja mina av Bosse på clube36.se .. Han har även egen hemsida, http://www.be-styling.se

lundwall
30 juli 2006
Ær lite sugen på øgon till min VW Bora, men insåg just att den enda modellen som alla verkar saluføra, inte har runda ringar utan två avkapade halvcirklar... någon som vet var/om det finns ÆKTA angel eyes till VW Bora?

517 Inlägg
30 juli 2006
Colsson skrev:

ps:

Finns på www.stylabilen.se, dock semesterstängt där nu (??)

Sök