17 juli 2009
Trådstartare
Hej. Jag blir så frustrerad på alla jäkla fegisar i landet som smiter vid olyckor. Idag på förmiddagen hade jag ställt bilen för att gå o bada. Jag ska väl tillägga att jag bor på en ö som inte har så många parkeringsplatser men desto fler bilar, så jag stod på en vägkant som är väldigt lite trafikerad, men som hindrade framkomligheten en aning så det blev lite trångt. Denna smitare hade väl lite för svårt att ta sig förbi och har kört på bakskärmen, och från hjulhusets ovankant och ner över bakskärmen så det blev jättefula skrapmärken på en annars välskött och fin lack.
Mitt dilemma är nu bara detta. Eftersom jag inte regelrätt stod på nån riktig parkeringsplats, kan jag verkligen driva vidare en sån här sak och polisanmäla det eller hur jag nu ska göra? Visserligen kan ju inte smitaren bara komma undan o tro att han har rätt o köra på folk bara för att dom står konstigt parkerade! Men å andra sidan känns det som jag inte har mycket o komma med i detta fall, förutom att det var en smitning. Nån som har nån aning om hur man ska göra i ett sånt här tillfälle?