3714
Sök

Solfilm

46 Inlägg
17 juli 2009
Trådstartare
Vad hittar man bra och billig solfilm som en totalt nybörjare kan sätta upp?
Och jag har el värme i min bakruta, kan jag ändå sätta upp solfilm där? och vad händer när jag startar den?

4 005 Inlägg
17 juli 2009
Nu är jag kanske inte så neutral i frågan, men Soyafilm (www.soyafilm.se eller sök på soyafilm på blocket) har färdigskuren solfilm utan lim som är väldigt väldigt lätt att sätta upp och enkel att göra om ifall det blir fel. Eller ta bort på 5 sek om du inte vill ha tonat längre.

429 Inlägg
17 juli 2009
Yup, och vill du ha riktigt budget så kan du köra med biltemas. Kan bli bra resultat med den också, fast det tar mycket längre tid om du ska ha det perfekt, men vad gör man inte för att spara en slant? smile

// Pontus

46 Inlägg
17 juli 2009
Trådstartare
Hur funkar det på bakrutan? Kan jag fortfarande använda värmen där under vintern?

767 Inlägg
17 juli 2009
Gajo skrev:
Hur funkar det på bakrutan? Kan jag fortfarande använda värmen där under vintern?

Ja det ska inte vara några problem. jag har inte märkt något iaf=) kanske sätter sig så den blir svår att få bort men det är inget jag vet.

46 Inlägg
17 juli 2009
Trådstartare
nyss färdig med bilen och är riktig nöjd! ganska mörkt ute men ska se hur det ser ut imorgon, kommer lägga upp bilder!

För att kosta 40kr på biltema så är det helt klart riktigt snyggt!

Sök