3711
Sök

Köpråd: Baslåda + Steg ( Max 3500 kr)

5 Inlägg
15 juli 2009
Trådstartare
Tjena , Tänkte fixa ljud till min Bil ( Saab 9-3 SS ). Jag är ute efter en baslåda och ett lämpligt steg till.

Har inte så koll på märken och grejer,  Så tänkte därför fråga efter lite råd här.

Musiken som spelas är  Techno dunk & Trance smile

Och det hade varit perfekt om det hela hade hamnat strax under 3500 kr.

Sanningen om livet: "Man får inte ha det för bra"

1 523 Inlägg
15 juli 2009
Kolla blocket

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
18 juli 2009
Då du har en SportSedan så blir det svårt att få en färdig låda att spela riktigt bra, vist kan man få till skapligt tryck med en vanlig sluten låda vänd bakåt men då kommer bakluckan att skramla väldigt mycket. så det bästa i en SS är att bygga en egen låda som spelar genom skidluckan, då får du in allt ljud i kupén där du vill ha det. Alternativt att du köper ett par sjysta 6x9or med steg till och sätter i hatthyllan. Men vet du hur du ska koppla in det hela?

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

1 785 Inlägg
18 juli 2009
9-3Bin skrev:
Tjena , Tänkte fixa ljud till min Bil ( Saab 9-3 SS ). Jag är ute efter en baslåda och ett lämpligt steg till.

Har inte så koll på märken och grejer,  Så tänkte därför fråga efter lite råd här.

Musiken som spelas är  Techno dunk & Trance smile

Och det hade varit perfekt om det hela hade hamnat strax under 3500 kr.

http://www.bilstereoshopen.se/Shop/Inde … =MTEN12SBP Så har du 500kr över
Senast redigerat av dbjanoz (18 juli 2009)

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

Sök