2521
Sök

Audi A4 rullande projekt!

utbildad klant
2 197 Inlägg
28 maj 2009
MEN tongue du ahde rätt porr yikes fan va bra somma kjolarna satt yikes kommer nån vinge på nästa vecka då? big_smile

Mvh O.Frankeståhl

carsound.se
244 Inlägg
28 maj 2009
Kul att du hitta något intressant, eftersom din bil är grå så skulle ju Reactor sitta riktigt najs!

Hur hade du tänkt bygga ljudet?

Niklas "Kofoten" Bengtsson
carsound.se LjudiBil.com
Importör av Audiopipe i Sverige

252 Inlägg
2 juni 2009
Trådstartare
ja den serien gilla jag oxå!
just nu så vet jag inte riktigt hur det kommer att se ut! det enda som jag vet är iaf att när allt är klart så ska det seut som att det har suttit där original även fast det är eftermonterat. så det kommer inte bli något Hej kom o hjälp mig bygge i plast! tongue

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
252 Inlägg
11 juni 2009
Trådstartare
Tack Tack smile roligt med denna possitiva reaktion smile

252 Inlägg
11 juni 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44057/683965_388dna.jpg
Ny tvättad och med dom nya backspeglarna på wink

utbildad klant
2 197 Inlägg
12 juni 2009
korni skrev:
just nu så vet jag inte riktigt hur det kommer att se ut! det enda som jag vet är iaf att när allt är klart så ska det seut som att det har suttit där original även fast det är eftermonterat. så det kommer inte bli något Hej kom o hjälp mig bygge i plast! tongue

haha jag ställer gärna upp å hjälper;) bilen ser kanon ut big_smile fälgarna gör sig grymt bra:D ör det som breddade skärmarna på?

Mvh O.Frankeståhl

252 Inlägg
12 juni 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
korni skrev:

haha jag ställer gärna upp å hjälper;) bilen ser kanon ut big_smile fälgarna gör sig grymt bra:D ör det som breddade skärmarna på?

hehe det låter fin fint det wink  Tackar smile det är lite skillnad på den nu jämfört med hur den var i höstas wink skärmbräddare?

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
12 juni 2009
fronten passar inte ihop med resten..för "fet" eller vad man ska säga gentemot det andra, linjen blir fel

utbildad klant
2 197 Inlägg
13 juni 2009
hehe ja dte akn amn ju säga;) ja men hade inte du andra framskärmar på? tongue

Mvh O.Frankeståhl

15 Inlägg
13 juni 2009
Riktigt snyggt! Bra att du fick dit nya speglar. Kan tycka att det blir lite tomt utan vinge, men den du hade tidigare var å andra sidan för stor. Så kör hårt, och lycka till smile

252 Inlägg
16 juli 2009
Trådstartare
eplamojje skrev:
fronten passar inte ihop med resten..för "fet" eller vad man ska säga gentemot det andra, linjen blir fel

jaa, den är lite för stor för resten det håller jag med om! men däremot när man ser bilen på "riktigt" o inte på kort så är den inte så himla mkt fetare!

252 Inlägg
16 juli 2009
Trådstartare
slevincross skrev:
Riktigt snyggt! Bra att du fick dit nya speglar. Kan tycka att det blir lite tomt utan vinge, men den du hade tidigare var å andra sidan för stor. Så kör hårt, och lycka till smile

Tackar smile
ja det blev en jätte skillnad när dom nya speglarna kom på platts. Nu har jag även Fått dit vita diod blinkers på skärmarna, en bakrutespoiler och även en M3-Läpp som sitter på bagageluckan,

så blir den fin inför Vallåkra och kanske Bilsport träffen på mantorp wink

252 Inlägg
18 juli 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44057/711376_9arcq4.jpg
bild på mina nya vingar o se! nu sitter äntligen grillnätet där oxå wink

347 Inlägg
18 juli 2009
den blev fet! bra jobbat!

Patrick^^

252 Inlägg
18 juli 2009
Trådstartare
patrick_90 skrev:
den blev fet! bra jobbat!

Tack så mkt smile ja nu är jag riktigt nöjd med bilen! så nu är det esnart daggs att börja planera hur den ska byggas om invändigt! för det kommer att bli vinterns projekt!

R1 driver!
5 128 Inlägg
18 juli 2009
Kollat igenom ditt projekt nu, bilen blev ju riktigt snygg! smile

252 Inlägg
22 juli 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Kollat igenom ditt projekt nu, bilen blev ju riktigt snygg! smile

Tack så mkt smile alltid roligt med bra respons wink

Sök