ja den serien gilla jag oxå! just nu så vet jag inte riktigt hur det kommer att se ut! det enda som jag vet är iaf att när allt är klart så ska det seut som att det har suttit där original även fast det är eftermonterat. så det kommer inte bli något Hej kom o hjälp mig bygge i plast!
ja den serien gilla jag oxå! just nu så vet jag inte riktigt hur det kommer att se ut! det enda som jag vet är iaf att när allt är klart så ska det seut som att det har suttit där original även fast det är eftermonterat. så det kommer inte bli något Hej kom o hjälp mig bygge i plast!
haha jag ställer gärna upp å hjälper;) bilen ser kanon ut fälgarna gör sig grymt bra:D ör det som breddade skärmarna på?
haha jag ställer gärna upp å hjälper;) bilen ser kanon ut fälgarna gör sig grymt bra:D ör det som breddade skärmarna på?
hehe det låter fin fint det Tackar det är lite skillnad på den nu jämfört med hur den var i höstas skärmbräddare?
Riktigt snyggt! Bra att du fick dit nya speglar. Kan tycka att det blir lite tomt utan vinge, men den du hade tidigare var å andra sidan för stor. Så kör hårt, och lycka till
fronten passar inte ihop med resten..för "fet" eller vad man ska säga gentemot det andra, linjen blir fel
jaa, den är lite för stor för resten det håller jag med om! men däremot när man ser bilen på "riktigt" o inte på kort så är den inte så himla mkt fetare!
Riktigt snyggt! Bra att du fick dit nya speglar. Kan tycka att det blir lite tomt utan vinge, men den du hade tidigare var å andra sidan för stor. Så kör hårt, och lycka till
Tackar ja det blev en jätte skillnad när dom nya speglarna kom på platts. Nu har jag även Fått dit vita diod blinkers på skärmarna, en bakrutespoiler och även en M3-Läpp som sitter på bagageluckan,
så blir den fin inför Vallåkra och kanske Bilsport träffen på mantorp
Tack så mkt ja nu är jag riktigt nöjd med bilen! så nu är det esnart daggs att börja planera hur den ska byggas om invändigt! för det kommer att bli vinterns projekt!