jag håller oxå med.. en dum jävla idé...... ser ricktigt ruggit ut.. blääh
attityd. inget vänder sig om när man ser en vanlig exempelvis golf 2, fast plåtren och rostig, det väcker åsikter och tankar! lär er älska det eller få synskador!
jag håller oxå med.. en dum jävla idé...... ser ricktigt ruggit ut.. blääh
Finns en bra anledning till varför man gör de. Lacken ser förjävlig ut, eller man ser tendenserna till att de kommer gå åt helvete inom en snar framtid, och man har inte kunskap eller pengar att åtgärda de. Då skapar man ett mode att de e snyggt med förfall. Tänk va typ ryska bilar hade kunnat göra sig snygga här..
Ja detta var ju tufft 2005-2006.... Skall man göra detta "tema" och få det snyggt/nyskapande så vill det till nya/dyra bilar eller EXTREMT fina förövrigt och tex huv och någon dörr rostig.... Men vill man ändå ha en rostig bil så slipa ner den till plåtren och låt den vara...
Ja detta var ju tufft 2005-2006.... Skall man göra detta "tema" och få det snyggt/nyskapande så vill det till nya/dyra bilar eller EXTREMT fina förövrigt och tex huv och någon dörr rostig.... Men vill man ändå ha en rostig bil så slipa ner den till plåtren och låt den vara...
Jo det låter skitfint med en ny bil och en rostig dörr..tycker hela idéen är korkad såvida inte bilen är så pass långt gången att det redan finns massvis med rost på den och man är på ett ovanligt lekhumör.
Jag tycker det är riktigt ballt med rostig huv . Kanske börjar bli lite väl populärt men det är fortfarande riktigt ballt . Funkar det inte att hälla typ bromsvätska på lacken ist för att slipa ner det . Eller är detta något jag fått om bakfoten ?