har en volvo 940 Ltt som ryker lite blått, ibland kommer d riktiga moln också. Men turbon är inte dålig. Bilen är alltid lättstartad. Någon som vet vad felet kan vara ???
har motorn gått långt?? isf tippar jag på lite halvkassa ventiltätningar alltså ingen direkt fara så länge du har koll på oljan... inget ovanligt på en volvo med många mil och turbo...
har motorn gått långt?? isf tippar jag på lite halvkassa ventiltätningar alltså ingen direkt fara så länge du har koll på oljan... inget ovanligt på en volvo med många mil och turbo...
gått 31 tusen mil. men motor ska vara nyrenoverad. men d säger dem alltid när man köper en bil. hehe
gått 31 tusen mil. men motor ska vara nyrenoverad. men d säger dem alltid när man köper en bil. hehe
om du inte har fått med nått kvitto ring upp dom och fråga vars det finns om dom säger att motorn är nyrenoverad även om det är gjort av dom själv så har dom ju köpt saker till motorn