knappt 300 har jag för mig... sen handlar ju allt om hur mycket man ska plåga den med ju.... men byter man upp sig till t28 så är där betydligt mer att hämta
knappt 300 har jag för mig... sen handlar ju allt om hur mycket man ska plåga den med ju.... men byter man upp sig till t28 så är där betydligt mer att hämta
300hk så börjar man närma sig gränsen på en T28, skulle vilja säga att T25:an räcker till max 230hk sen är det dags att byta upp sig.
Tjingeling! Vad sitter det för turbo orginal på en 200sx s13? samt vad klarar den turbon för effekt?
MVH
Som insane sa, inte mycket till turbo, efter steg 2 (ca 200hk) är det nästan dags för större vanliga T28an skulle jag säga 280-300, dock finns det olika modeller
knappt 300 har jag för mig... sen handlar ju allt om hur mycket man ska plåga den med ju.... men byter man upp sig till t28 så är där betydligt mer att hämta
300hk så börjar man närma sig gränsen på en T28, skulle vilja säga att T25:an räcker till max 230hk sen är det dags att byta upp sig.
håller helt med om att man borde byta upp sig men det funkar upp till knappt 300 dock frestar man den väldigt hårt och bör inte räkna med att en håller många somrar egentligen förespråkar jag alltid ett uppbyte till t28 såfort man trimmar...
knappt 300 har jag för mig... sen handlar ju allt om hur mycket man ska plåga den med ju.... men byter man upp sig till t28 så är där betydligt mer att hämta
300hk så börjar man närma sig gränsen på en T28, skulle vilja säga att T25:an räcker till max 230hk sen är det dags att byta upp sig.
håller helt med om att man borde byta upp sig men det funkar upp till knappt 300 dock frestar man den väldigt hårt och bör inte räkna med att en håller många somrar egentligen förespråkar jag alltid ett uppbyte till t28 såfort man trimmar...
Hur ser jag skillnaden på t28an och t25an, någon beteckning på turbon?