Tja. Tycker nog det är hög tid att göra en bilträff i Karlskrona igen, va juh skitbra den 25:e, skulle vara kul om de blev nått liknade igen ? skriv en rad om ni e på !// Mvh Nenne.
Blekinge midnight club försöker bara hitta ett vettigt datum till det hela när det inte krockar med nåt...
Visst.. midnight hit midnight dit ,,, gör de nått om de krockar med nått då?? då kan vi göra fler bara. tycker vi ska få en bra träff igen som vi hade den 25. //
Finns det några bilträffar i karlskrona eller? Då man snart skall flytta dit vore det roligt att träffa lite bilfolk där! Så man har någon att dela intresset med!
jodu... det har jag undrat länge varför folk inte vågar grilla
fegisar e vad dem är... för det är juh helt klart häftigare att ligga i 160 till o från grillplatsen.. elr stå och elda korv utanför nån korvkiosk juh ;P muppar!!!
fegisar e vad dem är... för det är juh helt klart häftigare att ligga i 160 till o från grillplatsen.. elr stå och elda korv utanför nån korvkiosk juh ;P muppar!!!
jag tänkte jo ställa upp med min i karlshamn i helgen men så sket de sig lite pga våra kompisar i blå:P
Ja precis , nae men de e juh skitcoolt:S De e juh sånna som dom som sabbar för oss alla, som fkt ser "lite" seriöst på de hela ..