Skulle gärna vilja veta vad det är för skillnad på Saab 900/9-3 185hk 2,0t t5 motor och den 200hästars 2,0t t5. undrar också om man kan byta Trionic boxen mellan motorerna:P
Det är bara programvaran som är annorlunda så de e bara att byta om du tycker 15 hk e mycke skillnad Vad jag vet så är det samma turbo och spridare som sitter i 9-3 200hk som i 185hk modellerna, det enda du behöver oroa dig för om du har eller inte har startspärr på din, har du ska så ska du ha en box med startspärr o har du inte så ska du ha en utan .... de gjorde jag fel när jag bytte ut min box. fick tag i en utan startspärr o då ville den inte starta alls.
Frågan är inte OM det rasar, utan när och hur spektakulärt ?
Är det verkligen en annan WG ? ja just de x-flow IC'n eller va den kallas är det ja. Men den som sitter orginal på dom andra klarar lätt av 200 pollar iaf.
Frågan är inte OM det rasar, utan när och hur spektakulärt ?
Är det verkligen en annan WG ? ja just de x-flow IC'n eller va den kallas är det ja. Men den som sitter orginal på dom andra klarar lätt av 200 pollar iaf.
Skulle gärna vilja veta vad det är för skillnad på Saab 900/9-3 185hk 2,0t t5 motor och den 200hästars 2,0t t5. undrar också om man kan byta Trionic boxen mellan motorerna:P
kunde inte låta bli, med de som skiljer dom två är 15 hk