3103
Sök

Eftersnack: Friday Night Meet 31/7

TNM
89 Inlägg
1 augusti 2009
Yooda skrev:
Va kul att se lite bilar o snacka lite i garaget.

Mindre kul att få böter av polisen som inte förstod att jag åkte med skylten i rutan trots att fronten är bytt & nylackad för en vecka sedan och ingen hållare monterats. Sedan dess semester o körde den för första gången igår sedan den hämtades.
Sen gillade dom inte R-däcken som va lite väl slitna och dom va helt säkra på att jag skulle ut och köra street race och antydde flera gånger att "den här går det undan med" "Den är preppad för att rejsa va" m.m.

Borde finnas så mycket mer vettig tid att lägga på viktiga brott!?!

2100:- fattigare...

Jag vet hur det känns ang skylten, blev stannad 2 ggr på en vecka i vintras för samma sak, ville inte ha skylt fram, klarade mig dock från böter, tills den 3:e gången - 2 veckor efter, då en kvinnlig polis tyckte det var dags för mig att betala.
sen en vecka efter böterna blev jag stannad igen, i en flygande besiktning, hade inte ens satt dit skylten då, och slapp böter! man ska ha tur och träffa "rätt" poliser om man ska klara sig, så är det bara.

samtidigt som jag fick böter för skylten, så fick jag ju såklart böter för att skatten inte kommit in på skatteverkets konto innan jag började köra bilen, men det gjorde inte så mkt, blev stannad i totalt spöregn, och det var värt att få se poliskvinnan stå där och bli genomblöt medans hon berättade att jag skulle få böter, plus att det tog ett bra tag innan allt var skrivet, då jag inte ville ta böterna på en gång, så när jag åkte därifrån var hon i princip dränkt. :-D priceless.

bra träff i garaget iaf, grymt kul att så många bilar dyker upp, finns alltid massa kul att titta på :-D

56 Inlägg
1 augusti 2009
As bra träff som man nu börjat förvänta sig på FNM.
Grymt jobb... Synd på farbror blå dock

“If you go to war over Religion, you are just killing people in the argument over who has the better imaginary friend.”
“… as the poets would say it: Haba Haba Haba”

442 Inlägg
1 augusti 2009
Det enda jag saknar nu är bilderna därifrån!

Åkte bubbla dit denna gång,frågan är vad det blir nästa?

69 Inlägg
1 augusti 2009
Grym träff. Det var en lyckad kväll trots att farbror blå dök upp, först i p-huset och sen i akalla men vi gjorde det vi skulle ändå så ska det vara vi ska inte ge upp ........ för att de finns där. Längtar till nästa fredag. big_smile

MVH .COBRA1

Touch by U
145 Inlägg
1 augusti 2009
Nu finns lite bilder i mitt galleri!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=88254

https://www1.garaget.org/gallery/archive/73417/724597_kb7xet.jpg

big_smile big_smile

37 Inlägg
1 augusti 2009
bilder finns men dom kommer upp senare.

1 196 Inlägg
1 augusti 2009
cobra1 skrev:
kommer det flera bilder ?

undrar samma sak

Team Night Meet
217 Inlägg
1 augusti 2009
Folk som har bilder efter gårdagens event får gärna starta en tråd i bild forumet med namnet " FNM" eller liknande! smile

easy to sound cocky when you got no ride..

1 196 Inlägg
1 augusti 2009
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p1804224

det är bara att fylla på med bilder

17 Inlägg
1 augusti 2009
Jag tycker att det var en skön träff med väldigt många bilar och en massa trevliga människor! smile

Jag tycker absolut inte att ni ska be om ursäkt för något gällande eftermyset i sig t ex att ni inte har så stor erfarenhet av att arra stora race, för det har ni lyckats med innan! smile Samt vädrets makter och ze poliz kan man inte styra över. Dock tycker jag att infon gällande var när hur kunde ha varit lite bättre/snabbare? Och sen tycker jag att vi skulle ha kört där vi brukar, från början :p
Sen så tycker jag att ni i framtiden ska spinna vidare på stege med kanske wb och lb brackets för att hålla igång det hela lite längre, blir lite roligare då smile

85 Inlägg
2 augusti 2009
Tjena kul att se att det börjar bli lite folk i huset big_smile

Där imorogn undrar jag värför man inte åker till andra stället direkt.Blir bara en massa problem på första stället 

Ses nästa gång

204 Inlägg
2 augusti 2009
strongt av dom som vet att dom gjorde fel att erkänna o skriva de här så teamet slapp "skitsnacket" eloge till er som står för vad ni gjort!!! tack för en helt ok kväll!

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE

160 Inlägg
2 augusti 2009
vill bara säga tack till alla deltagare i träffen o efter myset !!!  ang varför det inte vart det vanliga har sina orsaker men kan ej ta det här pga policy på garaget  nu blickar alla i teamet mot nesta fredag o hoppas det blir minst lika bra om inte bättre=) väl mött Mvh Wangro / Team Night Meet

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

32 Inlägg
2 augusti 2009
Det var bra arrangerat och en trevlig träff, tack!

Masterworks
2 augusti 2009
Var det ingen som filma rejsen, skulle va kul o se min "fiasko" repa! hehehe...  lol

72 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
ThaLeffe skrev:
strongt av dom som vet att dom gjorde fel att erkänna o skriva de här så teamet slapp "skitsnacket" eloge till er som står för vad ni gjort!!! tack för en helt ok kväll!

Absolut, finns inget annat alternativ. smile Enskilda individens handlande ska inte skada teamet rykte. Går det så långt så får man fundera på avhopp.

Sök