3405
Sök

Röd golf, Sandviken - Gävle området?

505 Inlägg
8 augusti 2006
Trådstartare
Någon som känner någon eller har en röd golf vid Sandviken, Gävle området?
Måndagen den 7/8 vid 23.50 tiden så vart jag trissad av en golf som låg och tröck bakom mig, gasade på, men golfen verkade ha en del mer än mig under huven;)

Calibra Turbo 4x4

272 Inlägg
8 augusti 2006
Klarglaslyktor, toksänkt, 90'ans kofångare, G60 paket och 18" 6-dubbeleker fälgar? Isf är det runt 350hk i den. Den byggdes av en kille här i stan men han sålde den ner mot Dalarna förra veckan.
Senast redigerat av BoostLogic (8 augusti 2006)

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris

BMW Power
2 362 Inlägg
8 augusti 2006
Hoppas du inte syftade på Tobbes gamla BoostLogic. Den hade inte 350 tongue. 320 hk cirka uppskatta han till.

Edit: Det var förra ägaren som satt i motorn och allt sådant innan Tobbe fick händerna på den. När han köpte den låg den på cirka 273 hk.
Senast redigerat av FugitivE (8 augusti 2006)

BMW, bogsering med wire :/

272 Inlägg
8 augusti 2006
FugitivE skrev:
Hoppas du inte syftade på Tobbes gamla BoostLogic. Den hade inte 350 tongue. 320 hk cirka uppskatta han till.

Edit: Det var förra ägaren som satt i motorn och allt sådant innan Tobbe fick händerna på den. När han köpte den låg den på cirka 273 hk.

Jopp, Tobbe's gamla. Som ägare säger man ju alltid en bra bit i underkant wink

Ofna, du har jag missförstått. Trodde han satt i A3 motorn då han hade gjort det i sin tidigare Golf som blev stulen.

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris

BMW Power
2 362 Inlägg
8 augusti 2006
BoostLogic skrev:
FugitivE skrev:

Jopp, Tobbe's gamla. Som ägare säger man ju alltid en bra bit i underkant wink

Ofna, du har jag missförstått. Trodde han satt i A3 motorn då han hade gjort det i sin tidigare Golf som blev stulen.

Aha hmm nä, vet vem ägaren innan är. Han bor här i Stockholm. Fast Tobbe har ju självklart gjort mycket på den golfen med. Gjorde om ganska mycket på utseendet smile

BMW, bogsering med wire :/

505 Inlägg
8 augusti 2006
Trådstartare
Okej, den hade klarglas med angeleyes, var troligen sänkt men hade en rätt maffig frontspoiler som inte var en original golfs, stora fälgar troligen 17,18 tum...  Jag han nämligen inte se mycket av den, det var sinnessjukt;) kommer mest ihåg angeleyesen och den röda maffiga frontspoilern:)

Om jag ser igen så tänker jag inte leka... smile

Calibra Turbo 4x4

Sök