3401
Sök

Vansinnes Färd med barn i bilen.

158 Inlägg
12 augusti 2009
Rushman skrev:
haha moralen moralen... "Vi" som folkgrupp här på garaget, har vårat intresse å vi trimmar å kör snabba sportbilar... men alla följer vi alltid hastighetsbegränsningarna eller hur?

Visst man kan välja sina tillfällen, och dom seriösa lirarna sköter sånt här på banan... Men jag vågar påstå att näst intill alla här har gasat på nog att bli av med körkortet någon gång i livet, precis som denna killen gjort, men ändå får han höra massa moralsnack?

Lägg ner att ta varje tillfälle i akt att mästra å känna er duktiga på någon annans bekostnad!!

precis vad jag menar.. smile

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

Muttley
12 augusti 2009
no_fake skrev:
tkd_rille skrev:
Athlonx91 skrev:
En liten grej som kan få vissa att inse , vad tror ni bli störst artikel och shock i en tidningen,

2 undomar körde ihjäl sig på en enslig väg i hög fart.
En bil körde av vägen i våldsam fart på enslig väg , mannen som körde var en medelålders man. mannen hade (anta) sina barn i bilen alla omkom?

Men som sagt jag försöker inte skydda mig själv på nått sätt , vi var ju säkerligen orsaken till han han körde som han gjorde , men vi visste inte vad han hade för folk i bilen.

"2 Ungdomar hetsade medelålders man att köra ikapp. Ungdomarna körde ihjäl sig och till följd smällde de med en mötande bil. Personen i mötande bilen blev förlamade"

kan man också skriva.

skitsamma. du kunde skrivit i din blogg från början.

ja eller så skriver man medelålders man med barn i bilen hetsade 2 ungdommar till att köra fort...

De går ju inte smile ni körde redan på tok för fort.
Och TS som passagerare kunde varit ett gott föredöme och sagt till sin oerhört smarta polare att sakta ner iallafall till 100.

865 Inlägg
16 augusti 2009
tkd_rille skrev:
no_fake skrev:
tkd_rille skrev:

"2 Ungdomar hetsade medelålders man att köra ikapp. Ungdomarna körde ihjäl sig och till följd smällde de med en mötande bil. Personen i mötande bilen blev förlamade"

kan man också skriva.

skitsamma. du kunde skrivit i din blogg från början.

ja eller så skriver man medelålders man med barn i bilen hetsade 2 ungdommar till att köra fort...

Och TS som passagerare kunde varit ett gott föredöme och sagt till sin oerhört smarta polare att sakta ner iallafall till 100.

ja oavsett om dom körde för fort så kan bakomvarande bil stressa upp farten mer

Muttley
16 augusti 2009
no_fake skrev:
tkd_rille skrev:
no_fake skrev:

Om du kör första bilen och lägger dig i 70 på 70. känner du dig stressad om någon försöker hetsa dig att köra fortare?. är man lämplig om man blir hetsad att köra fortare?. Vill bakomvarande då köra fort så kör han väl ändå om.

865 Inlägg
16 augusti 2009
tkd_rille skrev:
no_fake skrev:
tkd_rille skrev:

Om du kör första bilen och lägger dig i 70 på 70. känner du dig stressad om någon försöker hetsa dig att köra fortare?. är man lämplig om man blir hetsad att köra fortare?. Vill bakomvarande då köra fort så kör han väl ändå om.

ja om andra bilen kysser min röv och kör man så nära så stressar man

VW-nörd?
4 332 Inlägg
16 augusti 2009
bullshit, k*ken krymper vid varje omkörning så du måste gasa på för att motverka detta
Senast redigerat av Mortalis (16 augusti 2009)

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
16 augusti 2009
man ska aldrig leka med andras liv , kör hur fort man vill när man är själv i bilen och ej har mötande..jag kör aldrig fortare än 120 om de är 110... när jag är med kompisar eller någon annan. jag bromsar ner (ej tvärnitt)när nån jävel ligger nära mig om jag kör 70 i 70 visar den personen att jag tänker bromsar hårdare nästan

Muttley
16 augusti 2009
no_fake skrev:
tkd_rille skrev:
no_fake skrev:

ja om andra bilen kysser min röv och kör man så nära så stressar man

Vissa klarar inte stress.
Jag tänker att jag får ny lack. Eller så tänker jag att den bakom mig är säkert mer rädd om sin bil än min.

Sök