jag gjorde så att jag skruva rätt tätt (7cm mellan varje skruv tror jag det var. är dock inte säker),
använde mig av spånskiveskruv som "inte var gängad" dom första 20mm (hade en 19mm mdfskiva) så den skulle dra ihop ordentligt, FÖRBORRA ALLA HÅL INNAN DU SKRUVAR sprött material. spricker om man inte förborrar!
använde mig av superfix (
http://www.prolinet44usa.com/sitebuilde … 60h356.jpg ) och du ska inte vara blyg när det gäller hur mycket lim du använder. smeta dit riklit med lim vid montaget.
såga med cirkelsåg så det blir rakt. annars så är det stor risk att man skär snett om du använder t.ex. sticksåg och det är inte bra. MÅSTE bli tätt.
till sist så skruvade jag dit alla bitarna i 2-3 skruvar på vardera "kant" och kollade så det blev lika högt i alla ändar (så dom stämmer mot varann, det är NOGA) annars så kommer det läka som ett såll i skarvarna.
sedan när du skruvat ihop lådan och limmat som en dåre så kan du på insidan av lådan smeta dit massa lim så det bildas som ett "U" i skarvarna så det elemineras så mycket läkage som möjligt (varje lekage "stäl" effekt från basen).
lycka till med bygget
(om du är noga när du skär ut hålen för basarna behövs inga bafflar)