3392
Sök

Tips på ställen med bra pris på strömkabel!

461 Inlägg
21 augusti 2009
Trådstartare
Hejsan, är ute efter strömkabel i storleken 50mm2 och runt omkring den storleken, har tittat runt lite snabbt själv på dom få ljud sidor jag vet om och det biligaste jag hittade var detta:

http://www.webshop.bertilssonautoelectr … uctid=1489

Så min fråger är:

1 - Om ni har handlat från denna sida, hur var leveranstider? några problem?

2 - Vet ni vart man kan få tag på biligare strömkabel i dessa storlekar?

Färger och märken på kablar är inget jag bryr mig om!

/mikael

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE

4 074 Inlägg
21 augusti 2009

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Försöker iaf
1 998 Inlägg
21 augusti 2009
Kolla järnaffären och fråga efter jordkabel till svetsar. De har många kardeler och ä lätta att böja

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

6 851 Inlägg
21 augusti 2009
Boostrider skrev:
Kolla järnaffären och fråga efter jordkabel till svetsar. De har många kardeler och ä lätta att böja

Japp, svetskabel är himla bra och man kan även få grövre för samma pris som 50mm2 kabel för bil wink
Om du köper bilstereokabel, se då till att köpa kopparkabel då så du inte får den biligare "lättviktskabeln" som är av aluminium.

Försöker iaf
1 998 Inlägg
21 augusti 2009
TT-Avant skrev:
Boostrider skrev:

Japp, svetskabel är himla bra och man kan även få grövre för samma pris som 50mm2 kabel för bil wink
Om du köper bilstereokabel, se då till att köpa kopparkabel då så du inte får den biligare "lättviktskabeln" som är av aluminium.

De använder även dessa kablar på en del truckar så om du känner någon som renoverar truckar så kanske han kan fixa ett riktigt bra pris wink

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

77 Inlägg
21 augusti 2009
Någon som köpt svetskabel?
Storlek och pris???

Sök