2521
Sök

Koppla angel eyes ringar på positionsljuset??? Hjälp!

23 Inlägg
27 maj 2009
Trådstartare
Haha konstexperten, men jag fattar det var kanon att du tog dig tid att rita o berätta!
Tack!!!

GARAGET V.D.
900 Inlägg
27 maj 2009
powerade88 skrev:
Haha konstexperten, men jag fattar det var kanon att du tog dig tid att rita o berätta!
Tack!!!

haha, ingen fara.. huvud saken att du kan koppla dom nu wink

marcus

kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..

23 Inlägg
27 maj 2009
Trådstartare
Precis, det e tre kabelpar från varje strålkastare som kommer ut under, det är 12kablar (6svarta och 6röda) har du någon bra lösning på hur man kan skarva ihop dem så man bara får 1"svart" och 1"röd" från varje strålkastare istället för 3svarta och 3röda?

GARAGET V.D.
900 Inlägg
27 maj 2009
powerade88 skrev:
Precis, det e tre kabelpar från varje strålkastare som kommer ut under, det är 12kablar (6svarta och 6röda) har du någon bra lösning på hur man kan skarva ihop dem så man bara får 1"svart" och 1"röd" från varje strålkastare istället för 3svarta och 3röda?

jag har ingen bra lösning till det här just nu(spec när jag ska börja jobba om 5 timmar så d ända jag tänker på just nu är hur fan ska jag kunna hitta nå bra sätt att få mig att sova)haha , men jag skriver till dig så fort jag kommer på nå lösning då.
mvh
marcus

kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..

23 Inlägg
27 maj 2009
Trådstartare
hehe oki gör så.

//R

223 Inlägg
22 augusti 2009
lider av samma problem. har en guide. men vill helst koppla dem till parkeringsljus om det är lagligt? tongue

http://www.ipdusa.com/uploads/sku_files/13463_INST.PDF

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

Jag rullar med stil
344 Inlägg
23 augusti 2009
jag kör enbart med engel eye på dagarn ihop med dimljusen och utandom 2 didoer som sitter med.. och har mött många poliser utan dom har gjort nått åt det.. tur kanske det.. vem vet

223 Inlägg
24 augusti 2009
julles skrev:
jag kör enbart med engel eye på dagarn ihop med dimljusen och utandom 2 didoer som sitter med.. och har mött många poliser utan dom har gjort nått åt det.. tur kanske det.. vem vet

har du bara kopplat dem på parkeringsljuset? smile har väntat 2 veckor nu efter ett svar big_smile bild på kopplingen hade varit guld värt!

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

Jag rullar med stil
344 Inlägg
24 augusti 2009
stämmer bra.. koplade dom på positons ljuset... och har ett relä på på båda sidor så jag kan enbart få engel - eye att lysa eller positons lampan..big_smile

240 Inlägg
24 augusti 2009
om du ska dra direkt från bateriet till en strömbrytare behöver du inte dra med jorden. dra en +kabl till strömbrytaren, sen en kabel från den andra polen på brytaren till dina angeleyes, kan ju dela upp den så den går till båda sidor, bara att skarva. sedan tar du angeleyesens - och sätter någon stans i karossen. dumt att dra mer kablar än nödvändigt. glöm bara inte att säkra av nära batteriet.

Sök