2530
Sök

Ny huvudenhet = Ingen kräm i högtalarna.

jobbar påre
751 Inlägg
29 juli 2009
kolla under förar eller passagerar sätet..

eller  om de finns nå fack där baki i skuffen? audi gömmer sina steg där baki iaf..

vet att nyare amerikanare gömmer sina steg under armstöden..men vet inte riktigt hur det ser ut i din...

men till en fråga.vad är de för färg på kablarna som du har baki stereon? utom strömmen då?

2 656 Inlägg
29 juli 2009
Adde666 skrev:
varför klippa när det finns adapter?
bara tattare som klipper.

bara folk som inte vet va dom gör som använder adaptrar skulle jag säga

jobbar påre
751 Inlägg
29 juli 2009
varför man använder adapter är väl bara för enkelhetens skull.och för att man kanske inte vill förstöra orginalkablaget? beroende på vad man lägger in för stereo.... kanske man vill kunna lägga tebax orginalstereon igen.till vilken nytta vet ja inte:P men ut i fall att... dock går de ju att klippa kablarna IGEN då och koppla tebax.men de låter bara korkat och onödigt jobbigt

2 914 Inlägg
29 juli 2009
TBOC_Razor skrev:
Rickard-v skrev:
Det är bara glada amatörer som anväder adapters.

Gör man det ordentligt då klipper man o löder kabeln.

Om det sitter förstärkare ska det väl inte gå nå högtalarkabel alls utan bara lågnivå.

Kanske uttryckte mig fel:
Jag vet inte med USA bilar!!

Det är bara tattare som klipper kablar i bilar....

kanske är så att tattare som vill ha ordentligare kablar än orginalkablarna som klipper och drar egna kablar wink
men jag vet inte
(sorry för extrem ot)

men i en ny bil kanske man inte vill klippa och dra nya kablar, då använder man adapter wink

198 Inlägg
30 juli 2009
Pro_fxr skrev:
kolla under förar eller passagerar sätet..

eller  om de finns nå fack där baki i skuffen? audi gömmer sina steg där baki iaf..

vet att nyare amerikanare gömmer sina steg under armstöden..men vet inte riktigt hur det ser ut i din...

men till en fråga.vad är de för färg på kablarna som du har baki stereon? utom strömmen då?

Glömde skriva att jag kollade under sätet och hittade inget där heller. Kanske kan vara som du säger att det sitter under armstödet eller i detta fallet mittkonsolen. Ska försöka riva lite i helgen. Men jag är fortfarande tacksam för tips om det är någon som vet var det kan sitta.

1332 - Överjävlig

198 Inlägg
25 augusti 2009
Det sitter under passagerarsätet och varför jag inte hittade var för att det inte fanns något överhuvudtaget där när jag kikade in under sätet utan det var bara kablarna kvar.

1332 - Överjävlig

ljudfantast
1 372 Inlägg
25 augusti 2009
så nu har du löst problemet med kablarna? om du ska driva högtalarna på din nya HU så måste du dra förlängningar från platsen där steget satt till HU-n kanske. Vilket onödigt slit, jävla amerikaner wink

Sök