2920
Sök

Fotosession: UNKNOWN ÖREBRO... By Fotografen_Micke

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
jjempa skrev:
Ser riktigt fint ut, fina unknow bilar sen med örebro sevärdheter big_smile

Tusen tack! Som ni ser krävs det inte en massa styling för att få vara medlem i Unknown Örebro.

Med.lem
3 759 Inlägg
4 maj 2009
Stod mazdan där på järntorget av ren slump eller?
Ser inget speciellt med den överhuvudtaget..

Men mycket bra bilder!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
Mr_EmCom skrev:

Men mycket bra bilder!

Om du läser i första inlägget i denna tråd så ser du att det är de TRE ledande bilarna i Unknown Örebro.

Unknown_Orebro
9 maj 2009
Mr_EmCom skrev:

Men mycket bra bilder!

Det verkar vara svårt att förstå budskapet med dessa bilder? Men som sagt att Mazdan finns med är för att visa för alla nya medlemar att alla är välkomna som medlem oavsett om du kör stylad eller orginal bil.

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
Nu är jag äntligen klar med Photoshoppen på Woodys Mazda 6.

Här nedan kommer både utgångsbilden och den färdiga, eventuellt
blir det mer modifiering beroende på vilka kommentarer man får på denna.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/72561/655919_sjkun7.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/72561/655925_uhbgdu.jpg

BioPower by MapTun
238 Inlägg
21 maj 2009
aero85 skrev:
vad tar du för en bil??

Kolla på hans sida är ett tips wink

Maptun #3 BioPower Inviduell

< T 00 >
88 Inlägg
24 maj 2009
Riktigt snygga bilder Micke!! Vi får ta en dag o fota min bil, köpte mig en ny för ett tag sen. Så lite snygga kort är ju alltid skoj på den he he smile !!! MVH Unknown Crew Chifen

Chifen

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
27 maj 2009
Trådstartare
Chifen skrev:
Riktigt snygga bilder Micke!! Vi får ta en dag o fota min bil, köpte mig en ny för ett tag sen. Så lite snygga kort är ju alltid skoj på den he he smile !!! MVH Unknown Crew Chifen

Tack Chifen!! Det var ett tag sen sist man hörde något från dig! Var har du skaffat dig för ett monster nu då??

< T 00 >
88 Inlägg
28 maj 2009
Fotografen_Micke skrev:
Chifen skrev:

Tack Chifen!! Det var ett tag sen sist man hörde något från dig! Var har du skaffat dig för ett monster nu då??

Ha ha monster o monster ska man väl inte säga precis. En vanlig Volvo 740 GLE, men är i säljar tankar igen. Den var inget för oss, så vi ska skaffa oss en ny bil igen. Nån kombi blir de. För man måste ju få plats med hund, barnvagn, ´grabben o tanten. Så då fungerar inte en vanlig 740=). Men jag hör av mig igen till dig när det är akuellt o fota bilen.

Chifen

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
Chifen skrev:
Fotografen_Micke skrev:
Chifen skrev:

Ha ha monster o monster ska man väl inte säga precis. En vanlig Volvo 740 GLE, men är i säljar tankar igen. Den var inget för oss, så vi ska skaffa oss en ny bil igen. Nån kombi blir de. För man måste ju få plats med hund, barnvagn, ´grabben o tanten. Så då fungerar inte en vanlig 740=). Men jag hör av mig igen till dig när det är akuellt o fota bilen.

Okej men då får man grattulera till tillskottet!!

205 Inlägg
30 augusti 2009
fan den där s60 är så jävla fet grymt snygg riktgt fina bilder med tongue

Sök