Helt perfekt! Mycket tjusig! Det enda man ska styla på en M5:a E39 är fälgar och sänkning resten original! Sen byter man avgassystem, kör i nåt år å håller den i mint condition tills man smackar på ett ordentligt kompressorkit och kör ifrån allt i hela världen!
Tackar, man kan skruva en hel del till, jag ska sänka den ca 7-10 mm till fram och ca 5 mm bak när hela ljudbygget och allt små fix är som jag vill ha det!
Helt perfekt! Mycket tjusig! Det enda man ska styla på en M5:a E39 är fälgar och sänkning resten original! Sen byter man avgassystem, kör i nåt år å håller den i mint condition tills man smackar på ett ordentligt kompressorkit och kör ifrån allt i hela världen!
Mycket trevlig kommentar , Ett kompressorkit från Ess-tuning står faktiskt närmast på inköpslistan.
Snygg bil.Första bilden var det väldigt bra bakgrund på.Du skulle flyttat runt bilen så alla bilder hade haft samma bakgrund. Bra jobbat.
Tjena, Jo jag håller med! Tyvär hade jag lite små bråttom så jag hade inte tid att flytta runt den, kan nog bli ett gäng nya bilder med helsvart bakgrund nån annan dag då vädret tillåter.