2564
Sök

Tråden om UFC

193 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
Tja.
Någon UFC-torsk här?

Jag små tittar lite på TV4 Sport nu.
Jag kollade igår(eller om det var i förrgår) på en jävla blodig match...så funderade jag på varför man inte gör rent mattan? Den kan ju se fullständigt förjävlig ut ibland med allt blod. Inte ens mellan olika matcher försöker man rengöra. En matta per gala verkar det som? Har man då riktigt tur(om man gillar blod) så kan de alltså bada i blod...sjukt.

Brutal sport förövrigt!
Personligen skulle jag förmodligen dö inom 30sek i oktagonen.

E85 TD04 Biopower, Mackanized.
Körglädje och bränsleekonomi går inte att kombinera.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2009
Brukar titta på de ibland. Det är fasen vilka hårda matcher det är och ändå är det inte den värsta av dom alla.

Utan att veta hur tränad du är osv men jag har väldigt svårt att tro att en "vanlig svensson" klarar 30sek. Ett slag av motståndaren och man nattinannar smile 5sek max!! tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

193 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
Utan att veta hur tränad du är osv men jag har väldigt svårt att tro att en "vanlig svensson" klarar 30sek. Mvh Tommy

Jo, det är sant, men att stå stilla och vänta på ett slag är en dålig idé...jag hade kalkylerat med att springa runt i oktagonen som en fjolla innan han hade fått tag i mig big_smile

E85 TD04 Biopower, Mackanized.
Körglädje och bränsleekonomi går inte att kombinera.

4 506 Inlägg
11 september 2009
Brukar kolla på det / Försöker följa det jag tror det är någon typ av tyg i mattan eftersom blodet sätter sig (Ser ut att sugas in)

Tycker UFC är den bästa kampsporten som dagens "pengar" kan erbjuda.
här har du min personliga favorit match, Couture e 45år+ och försöker försvara sin titel i denna matchen
mot jätten Brock Lesnar som är föredetta Wrestling kille (Teater typen svar: Ja). Han väger 120kg i den matchen har jag för mig.

Har provat lite undergrund fighting i ufc stil förr när jag tränade, fruktansvärt påfrestande men jävligt kul
då du kan göra inprincip vad som helst & det samma kan hända dig hela tiden big_smile

Kan du andas kan du dö.

45 Inlägg
11 september 2009
Självklart kollar man UFC! Världens bästa sport i mina ögon, ny gala nästa lördag förresten.

"Gas, Grass or Ass
No One Rides For Free"

Svetsare
3 150 Inlägg
11 september 2009
Brukar kika på det ibland, bästa matcherna är de blodigaste  smile   Eller aa, tvärtom......

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

13 Inlägg
11 september 2009
gillade marquarts knock på maia ufc 102

http://www.youtube.com/watch?v=YvtklBPoX_4
Senast redigerat av Automan (11 september 2009)

Sök