2488
Sök

Inför: Friday Night Meet 11/9 - 21.00

12 Inlägg
12 september 2009
Behöver Man Ens Säga Något Om Kvällen!!!!????:@

124 Inlägg
12 september 2009
Helt sjuk kväll alltså. Tveksam om man kommer dyka upp igen. Vet inte om det var någon av arrangörerna som började veva eller om det var någon besökande men RIKTIGT ILLA hur som helst. Hur vuxen får man vara. En kille som uppenbart är full och inte backar och vips så ska man börja slåss med honom. Tog ni verkligen åt er när han stod och skrek? Skäms på er!

85 Inlägg
12 september 2009
Timmu skrev:
Helt sjuk kväll alltså. Tveksam om man kommer dyka upp igen. Vet inte om det var någon av arrangörerna som började veva eller om det var någon besökande men RIKTIGT ILLA hur som helst. Hur vuxen får man vara. En kille som uppenbart är full och inte backar och vips så ska man börja slåss med honom. Tog ni verkligen åt er när han stod och skrek? Skäms på er!

Håller faktist inte me dig tycker mera att om man ska komma på en bil träff så behöver man inte vara stup full och stå och skrika saker till dom som bara vill erat bästa och att det inte ska hända nått.
Tycket inte det var specielt svårt att bara göra som dom sa och göra det ALLA VAR DÄR FÖR KOLLA BILAR INTE DRICKA SPRIT kan ni fan göra hemma !!!!!!!!!!!!Ps lyssna på tnm/arrangörerna det är dom som ser till att vi kan kolla på roliga bilar

124 Inlägg
12 september 2009
Kennet90 skrev:
Timmu skrev:

Håller faktist inte me dig tycker mera att om man ska komma på en bil träff så behöver man inte vara stup full och stå och skrika saker till dom som bara vill erat bästa och att det inte ska hända nått.
Tycket inte det var specielt svårt att bara göra som dom sa och göra det ALLA VAR DÄR FÖR KOLLA BILAR INTE DRICKA SPRIT kan ni fan göra hemma !!!!!!!!!!!!Ps lyssna på tnm/arrangörerna det är dom som ser till att vi kan kolla på roliga bilar

Håller med dig helt om att dricka sprit kan man göra hemma eller på krogen och inte på dessa arrangemang, men fortfarande måste det gå att hålla det på en vettig nivå. Folk är tröga och backar inte idag fast jag måste ge creds till teamet som sa till alla att backa betydligt fler gånger än jag är vad vid. sen att folk inte förstår att dom måste backa 2-3 meter istället för 2-3 cm de är egentligen konstigt, dvs folk är tröga. Själv ställde jag mig typ 5 meter bakom alla andra, tycker man såg bättre då. Men ändå, att börja bråka på de sättet som de vart idag de tycker jag bara är löjligt så länge det inte är han som börjar veva. Killen är uppenbart full, och folk tar ändå uppenbarligen åt sig av vad han säger, har man inte bättre självkänsla än så? Som sagt,dricka kan man göra på krogen, Och vill man slåss så kan man även göra de på krogen. Lite rörigt inlägg men skyller på att jag gick upp tidigt

E30 Kärlek
114 Inlägg
12 september 2009
fy fan misslyckad kväll asså först olyckan på motorvägen sen bråk ... asså snälla ni som måste drick gör det en annan stans än bilträffen fan, asså ok nån öl som inte sakadar det lungt men att dricka sig full o inte kunna hantera sig asså det fan inte kul för nån, hoppas det går bra för er nästa gång men tyvär sista gången för min del /

124 Inlägg
12 september 2009
besbes skrev:
fy fan misslyckad kväll asså först olyckan på motorvägen sen bråk ... asså snälla ni som måste drick gör det en annan stans än bilträffen fan, asså ok nån öl som inte sakadar det lungt men att dricka sig full o inte kunna hantera sig asså det fan inte kul för nån, hoppas det går bra för er nästa gång men tyvär sista gången för min del /

Vad hände på motorvägen? sad såg bara en massa bilar med varningsljus på när vi åkte till racet men såg inte vad som hade hänt
Senast redigerat av Timmu (12 september 2009)

263 Inlägg
12 september 2009
Moppe gänget va bäst iaf haha :smile .  Barnen som var fulla fick sig en läxa iaf o de va de positiva tongue .. Men det fortsatte sen i akalla efter rosersberg..

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
12 september 2009

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Sök