Kanske skulle lagt pengarna på en USA-bil i stället för att "styla" Volvon för dem om man har det problemet?
Skämt åsido, är cruisingen eller träffen arrangerad bara för USA-bilar så får man väl acceptera det. Jag kommer ju knappast till Japmeet eller Bugrun med min Mercedes? Så jag ser inte skillnaden i det fallet.
Arrangera era egna träffar/cruisingar/vad fan ni vill för stylade Volvos, gröna Saabar, gamla japsare, mercor med tre navkapslar eller röda bilar vars sista siffra i regplåten är "4" eller vad ni nu vill, så är ju problemet löst?
Tror inte det är för att jävlas med ungdomar med för lite pengar, utan för att det helt enkelt är den sortens bilar de vill arrangera det för. Man kan ju åka till Vallåkra om man vill se stylade Volvos, där finns ju gott om dem.
På en cruising som är öppen för allmänheten tycker jag dock inte om när folk som är trångsynta inte accepterar att bilhobbyn är bred och att folk kan komma med allt möjligt de kallar "entusiastbilar". Visst, en original Renault Espace eller en Ford Mondeo med Biltema kromkapslar är väl inte så het, men har ju knappast åt emot om nån kommer på en sån cruising med en PV, gammal MG, Bubbla, stylad japan eller liknande...